تاریخ انتشار: 1395/05/31 09:00
کد خبر: 266483

انریکه: از همه نظر خوب بودیم

سرمربی بارسلونا به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی قاطع برابر بتیس پرداخت و از آمادگی بالای تیمش سخن به میان آورد
انریکه: از همه نظر خوب بودیم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، بارسلونا لالیگا را توفانی آغاز کرد و توانست در نخستین دیدار خود با نتیجه 6 بر دو برابر رئال بتیس به پیروزی برسد تا گام نخست را محکم بردارد.

لوئیس انریکه از عملکرد شاگردانش بسیار راضی است و بعد از بازی به ستایش از آنها پرداخت. سرمربی آبی اناری ها گفت: می توانم بگویم بازی ایده‌آل و بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم چه تیم با انگیزه و خوبی هستیم. از هر نظر خوب و شایسته کسب سه امتیاز بودیم. امیدوارم بازی‌های خوب بارسلونا ادامه داشته باشد و در دیدارهای بعدی خود هم با اقتدار و با ارائه بازی خوب به پیروزی برسیم.

انریکه ادامه داد: چه در خط دفاعی و چه در خط حمله، نشاط لازم را داشتیم. پیروزی شدن برابر رئال بتیس آن هم با این نتیجه به هیچ وجه آسان نیست. احترام زیادی برای بتیس قائل هستم. تیم آنها نسبت به فصل قبل بهتر شده است اما خوشبختانه توانستیم از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم.

انریکه به ستایش از آردا توران و سرخی روبرتو پرداخت و گفت: این همان آردا تورانی است که من می خواهم. او بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد آماده و سرحال است. بسیار خوشحالم که توران در تیم جا افتاده و با دیگر بازیکنان هماهنگ شده است. سرخی روبرتو هم آنگونه که می خواستم بازی کرد. درباره ساموئل اومتیتی هم باید بگویم که او باکیفیت بازی کرد.

سرمربی بارسلونا درباره لیونل مسی و لوییس سوارس که به ترتیب دو و سه گل به ثمر رساندند نیز گفت: وقتی مسی و سوارس را با هم در ترکیب داری و تا این اندازه هماهنگ و آماده هستند، دیگر نباید نگران چیزی باشی و تنها باید از فوتبال لذت ببری. دیگر بهتر از این نمی شد. آنها نشان دادند که تا چه اندازه برای بارسلونا تاثیر گذار هستند.

انریکه در پایان سخنانش درباره جدایی کلودیو براوو هم گفت: باشگاه به زودی تصمیم نهایی را اعلام خواهد کرد. زمانی که همه چیز رسمی شد، صحبت خواهم کرد. الان چیزی ندارم که بگویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kagv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انریکه: با شایستگی تمام قهرمان شدیم