تاریخ انتشار: 1398/03/10 18:10
کد خبر: 98174

کاپیتان لیورپول مورد تمجید استیون جرارد

استیون جرارد، کاپیتان سابق و محبوب باشگاه لیورپول به تمجید از کاپیتان فعلی مرسی سایدی ها پرداخت.

لیورپول فردا شب در شرایطی با کاپیتانی جردن هندرسون در فینال لیگ قهرمانان به میدان می رود که آخرین بار در سال 2005 و با درخشش کاپیتان جرارد در فینال دراماتیک استانبول موفق به فتح لیگ قهرمانان شده و حالا جرارد معتقد است هندرسون می تواند این سناریو را تکرار کند.

استیون جرارد گفت: "من جردن هندرسون را ملاقات کرده و به وی گفتم شما باید به جای فکر کردن به اینکه بازی آسانی پیش رو دارید، باید سعی کنید بازی خودتان را انجام دهید. هندرسون بازیکنی توانا در ارسال پاس های نهایی فوق العاده بوده، می تواند از گوشه محوطه گلزنی کرده و یا با ورود به درون محوطه زمینه گلزنی تیمش را فراهم کند.

هندرسون حالا به اندازه کافی در فوتبال خود به بلوغ رسیده و می تواند وظیفه پوشش زمین و سازماندهی تیم را انجام دهد. من همیشه طرفدار جردن هندرسون بوده ام و اعتقاد دارم او یک بازیکن فداکار است که کمتر توجهی به خدمات فراوان او برای لیورپول می شود.

من فکر می کنم هندرسون توانایی برنده شدن در هر مسابقه ای در فوتبال را داراست و قطعا از آنجایی که او نقش مهمی دارد، مسئولیت بیشتری را به عهده گرفته و یکی از بازیکنان با ثبات لیورپول به شمار می آید."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279d6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول با هدایت کلوپ به مقام قهرمانی می‌رسد