تاریخ انتشار: 1403/01/10 05:56
کد خبر: 1271920

صرف نظر دو باشگاه بزرگ از مربی شگفتی‌ساز/ درها برای رئال مادرید باز شد

به نظر می‌رسد که ژابی آلونسو قصد ماندن در بایرلورکوزن را دارد و لیورپول و بایرن مونیخ فعلا از جذب او دست کشیدند.
صرف نظر دو باشگاه بزرگ از مربی شگفتی‌ساز/ درها برای رئال مادرید باز شد

به نظر می‌رسد ژابی آلونسو قصد ماندن در بایرلورکوزن را دارد و لیورپول نام او را از فهرست گزینه‌های جانشینی یورگن کلوپ خط زده است. توماس توخل نیز در این تابستان از بایرن مونیخ جدا می‌شود و باواریایی‌ها نیز ژابی را گزینه قابل قبولی برای مربیگری می‌دانستند، اما رئیس افتخاری بایرن، اولی هوینس روز پنجشنبه گفت که به نظرش انتقال آلونسو در تابستان امسال غیرممکن است.

آلونسو در این فصل عملکردی استثنایی از خود نشان داد و لورکوزن در آستانه اولین قهرمانی تاریخی بوندس‌لیگا قرار دارد. آنها ۱۰ امتیاز با بایرن رده دومی فاصله دارند و گفته می‌شود آلونسو مشتاق ادامه کار در این باشگاه است.

این گزارش می‌افزاید که لیورپول روبن آموریم، مربی باشگاه اسپورتینگ، و روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، را به عنوان گزینه‌های احتمالی در نظر گرفته است. اما آموریم بسیار گران خواهد بود. او بند آزادسازی ۱۷ میلیون پوندی (۲۱ میلیون دلار) در قراردادش دارد و همچنین در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ پرتغال است. دی‌زربی فصل سختی را با برایتون پشت سر گذاشت و آنها در حال حاضر در رده هشتم لیگ برتر هستند.

ماندن ژابی در لورکوزن درها را برای رئال مادرید باز می‌کند. کارلو آنچلوتی بین ۱۲ تا ۲۴ ماه دیگر از سپیدپوش‌ها جدا خواهد شد و آلونسو به عنوان گزینه‌ای محبوب برای جایگزینی او در نظر گرفته می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkv6dr

آخرین اخبار