تاریخ انتشار: 1403/01/18 16:16
کد خبر: 1272248

بایرن مونیخ باخت، ‌لورکوزن برد؛ ۳ امتیاز تا قهرمانی

در روزی که باواریایی‌ دومین شکست متوالی‌شان را متحمل شدند، صدرنشین جدول با یک پیروزی دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد.
بایرن مونیخ باخت، ‌لورکوزن برد؛ ۳ امتیاز تا قهرمانی

بایرن مونیخ بعد از باخت تلخ دربی درکلاسیکر در هفته گذشته، به هایدنهایم رده یازدهمی هم نه نگفت.

در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌و‌هشتم بوندس‌لیگا، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران، بایرن مونیخ برای جبران باخت هفته گذشته‌اش مقابل بوروسیا دورتموند، در خانه هایدنهایم به میدان رفت و این بازی را با نتیجه 3 بر 2 به میزبان خود واگذار کرد.

ششمین باخت این فصل باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا در حالی رقم خورد که این تیم با گلزنی هری کین در دقیقه 38 و سرژ گنابری در دقیقه 45 از حریف خود پیش افتاد. هایدنهایم اما با کامبکی باورنکردنی سه گل به ثمر رساند و ورق را به سود خود برگرداند. کوین سسا در دقیقه 50 و تیم کلایندینست دو بار در دقایق 51 و 79 برای تیم یازدهم جدول گلزنی کردند.

این نتیجه در حالی برای بایرن مونیخ رقم خورد که رقیب اصلی آن و صدرنشین جدول یعنی بایرلورکوزن موفق شد میزبان خود تیم یونیون برلین را با تک گل دقیقه 8+45 فلورین ویرتز از روی نقطه پنالتی شکست دهد،‌ یونیون برلینی که مدافعش رابین گوسنز را در دقیقه 3+45 به دلیل دریافت کارت زرد دوم اخراج شده دید.

به این ترتیب لورکوزن 76 امتیازی شد و فاصله خود را با بایرن مونیخ رده دومی به 16 امتیاز افزایش داد آن هم در حالی که تنها 6 هفته دیگر به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقیست. این بدان معناست که لورکوزن با کسب یک پیروزی دیگر قهرمانی‌اش را مسجل خواهد کرد.

در بازی‌های همزمان نتایج زیر رقم خورد:

فرایبورگ یک - لایپزیگ 4

ماینتس 4 - دارمشتات صفر

کلن 2 - بوخوم یک

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55mqlo

آخرین اخبار