تاریخ انتشار: 1402/12/19 18:49
کد خبر: 1268866

هری کین: امیدوارم این بازی برای ادامه فصل یک شروع مجدد باشد

هری کین، ستاره بایرن مونیخ، می گوید امیدوار است که پیروزی پر گل تیمش مقابل ماینتز برای ادامه فصل یک شروع مجدد باشد.
هری کین: امیدوارم این بازی برای ادامه فصل یک شروع مجدد باشد

امروز بایرن در هفته بیست و چهارم رقابت های بوندسلیگا موفق شد بعد از مدت ها دست و پنجه نرم کردن با بحران، یک برد دلچسب  8-1 را در ورزشگاه خانگی خود آلیانز آرنا بدست آورد. 

هری کین موفق شد چهارمین هت تریک فصل خود را ثبت کند و حالا در 34 بازی برای بایرن 36 گل زده است. او همچنین سی امین گل خود را در بوندسلیگای این فصل به ثمر رساند و دو پاس گل هم برای هم تیمی هایش فراهم کرد تا دوباره چشم ها را به خود خیره کند. او در مصاحبه کوتاه بعد از بازی به سوال هایی در مورد حواشی بازی پاسخ داد.

 

1999750

 

پاس گل به جمال موسیالا؟
"زمانی که در تاتنهام بودم، این مدل حرکت را با سون هیونگ مین انجام می دادیم. او می دوید و من همیشه سعی می کردم پاس نهایی را بدهم. بنابراین در تمرینات با جمال در مورد آن صحبت کردم و امروز او را از گوشه چشمم دیدم. او این حرکت را تمرین می کند و شوت های زیادی می زند. یکی از بهترین پاس های گل زندگی من بود."

نقش اریک دایر در گل سوم شما؟
"ما چند مورد از این حرکات را تمرین کرده ایم. حرکت او عالی بود و می توانست گل هم بزند اما دروازه‌بان یک سیو خوب انجام داد، اما بالاخره پایش به گلزنی باز می شود. تا آن زمان، من همیشه آنجا هستم تا آن ریباند ضرباتش را گل کنم. (می خندد.)"

اوضاع تیم بعد از این برد؟
"امیدوارم این بازی برای ادامه فصل یک شروع مجدد باشد. ما امروز از سرعتمان استفاده کردیم، عملکرد فوق العاده ای از ابتدا تا انتها بود. ما از فرصت های خود در برابر حریفی سخت به خوبی استفاده کردیم. اکنون باید به همین شکل تیم را بسازیم. در حال حاضر احساس خوبی دارم و فکر می کنم به عنوان یک تیم در حال ایجاد موقعیت های زیادی هستیم. هنوز چند بازی باقی مانده است، بنابراین می خواهم گل های بیشتری بزنم. "

دفاع حریف از هم پاشید؟
" ما به خودمان اعتماد داشتیم که کلید اصلی بود. آنها خوب دفاع کردند. دفاع نفر به نفر و جدی. اما ما هیچ اشتباهی نکردیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/rely9w

آخرین اخبار