تاریخ انتشار: 1403/01/11 16:56
کد خبر: 1272016

برد خانگی بایرلورکوزن در دقایق تلف‌شده

صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات فوتبال بوندس‌لیگای آلمان با بردی ارزشمند در خانه به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک‌تر شد.
برد خانگی بایرلورکوزن در دقایق تلف‌شده

هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگای آلمان از ساعت 18 امروز (شنبه) با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین مسابقه بایرلورکوزن صدرنشین در خانه مقابل هوفنهایم صف‌آرایی کرد و در حالی که تا دقیقه 88 با یک گل باخته بود، در پایان به برتری 2 بر یک دست یافت.

در این بازی هوفنهایم با گلزنی ماکسیمیلیان بیر در دقیقه 33 پیش افتاد و تا دقیقه 88 پیروز میدان بود تا اینکه رابرت آندریچ گل تساوی را برای بایرلورکوزن به ثمر رساند. البته این پایان کار نبود و پاتریک شیک با گلزنی در دقیقه 1+90 زمینه‌ساز برتری شاگردان ژابی آلونسو شد. بایرلورکوزن با برتری در این بازی 73 امتیازی شد و اختلاف امتیاز خود با بایرن مونیخ تیم دوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را به عدد 13 رساند. البته بایرن مونیخ یک بازی کمتر از بایرلورکوزن دارد که امشب مقابل دورتموند به انجام می‌رسد.

بعد از بایرلورکوزن و بایرن مونیخ، اشتوتگارت با 56 امتیاز (26 بازی) رتبه سوم جدول بوندس‌لیگا را در اختیار دارد و لایپزیگ با 50 امتیاز (27 بازی) چهارم است.

بایرلورکوزن با برتری 2 بر یک مقابل هوفنهایم رکورد شکست‌ناپذیری خود در تمام مسابقات را به 38 بازی رساند.

از ساعت 18 امروز دیدارهای دیگری در این چارچوب برگزار شد که در آنها نتایج زیر رقم خورد:
مونشن‌گلادباخ صفر - فرایبورگ 3
اینتراخت فرانکفورت صفر - یونیون برلین صفر
لایپزیگ صفر - ماینتس صفر
وردربرمن صفر - ولفسبورگ 2

بیست‌وهفتمین هفته از مسابقات فوتبال بوندس‌لیگای آلمان از ساعت 21 امشب با دیدار بایرن مونیخ - دورتموند در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پیگیری خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pblrdo

آخرین اخبار