تاریخ انتشار: 1395/11/16 19:44
مهاجم بادران تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 231402

مهرداد رضایی: افتخار می کنم شاگرد میثاقیان بودم/ ربیعی باجان و دل برای بادران مایه می گذارد

مهرداد رضایی، بازیکن سابقه پدیده مشهد و فعلی بادران تهران در گفت گویی اشاره کرد که بادران برای پیروزی به مصاف مس در کرمان می رود.
مهرداد رضایی: افتخار می کنم شاگرد میثاقیان بودم/ ربیعی باجان و دل برای بادران مایه می گذارد

به گزارش فرتاک ورزشی، ماحصل گفتگو با رضایی را در ذیل بخوانید:

خوب چه شد که در اول فصل از لیگ برتر دل کندی و ترجیح دادی شاگرد اکبر میثاقیان در بادران شوی؟

واقعیت این است که شرایط برای حضورم در لیگ برتر مهیا نبود و از چند تیم خوب لیگ یکی پیشنهاد داشتم و اینکه احساس میکنم که بهترین تصمیم را گرفتم چرا که همه بازیکنان دوست دارند در فضایی کاملا سالم و راحت کار کنند که خدا رو شکر بادران از این قاعده خارج نیست.و دلیل بعدی من هم برای پیوستن به بادران شخص اکبر اقا بود،اوسلطان قهرمانی در  لیگ یک است و تمامی بازیکنانی که با او کار کرده اند،میدانند کار کردن با او لذت خاصی دارد،و افتخار میکنم که شاگرد همچین مرد پاکی بودم و از اینجا از ته وجودم برای اکبر اقا ارزو های خوب میکنم و امیدوارم که هر جا هستند موفق و پیروز  باشند.

بادران در نیم فصل اول زیبا بازی می کرد اما در گرفتن نتیجه ناکام بود،علت ان ناکامی از دید خودت چه بود ؟

ما در نیم فصل اول همانند بازی های الان که نمایش میگذاریم زیبا و چشم نواز بازی میکردیم و فقط بد شانش بودیم،یقینا اگر توپ های مان وارد دروازه حریفان میشد الان با اختلاف در صدر جدول بودیم،البته هنوز هم چیزی را از دست نداده ایم و شرایط جدولی به نحوی می باشد که هنوز هم میتوانیم به صدر برسیم.

کار کردن با محمد ربیعی را چگونه میبینی ؟

اقای ربیعی مربی با دانش و پر تلاشی است و با تمام وجود در تیم ما کار میکند، تا الان هم نتایج خوبی را کسب کرده است و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد تا همراه با بادران به لیگ برتر صعود کنیم.

در بازی با بادران گل پیروزی بخش بادران را به ثمر رساندی ،نظر خودت در مورد گلی که به ثمر رساندی چیست ؟

در مورد گل باید این نکته را بگویم که مهم نیست زننده گل کیست،مهم برد تیم بزرگ بادران است و از اینجا از هم تیمی هایم تشکر میکنم که در گلزنی ام نقش داشتند.

با توجه به نتایج خوب بادران در نیم فصل دوم،این تیم را مدعی صعود قلمداد میکنی ؟

از اول فصل تیم برای لیگ برتر بسته شده بود و انشالاه با یاری خداوند این هدف بزرگ مجموعه بادران محقق شود ودر پایان لیگ جشن بزرگ صعود به لیگ برتر را با بادران میگیریم.

صحبت های پایانی ؟ خدا را شاکرم ،در این چند روز تمرینات خوبی را انجام دادیم و با تمام قدرت به کرمان میرویم تا مس را شکست دهیم و با سه امتیاز این شهر را ترک کنیم،و جا دارد از اکبر اقا که در اول فصل در کنارمان بود،از اقای ربیعی و کادر فنی پر تلاشش و از مدیریت مجموعه بادران سپاس گذارم 

انشالاه با صعود به لیگ برتر دل تمام این عزیزان را شاد کنیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27b88n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به دلیل بدهکاری میلیونی؛ کارت بازیکنان جدید ملوان صادر نشد