تاریخ انتشار: 1395/06/17 14:30
سرمربی پاس؛
کد خبر: 262850

طلایی منش: جوگیر نخواهیم شد و با برنامه جلو می رویم

سرمربی تیم پاس همدان گفت: برای صعود توجهی به حاشیه ها نداریم و می خواهیم در 20 بازی پیش رو در لیگ دسته دو فوتبال کشور نهایت تلاش را در جمع آوری امتیازهای لازم بکار بگیریم.
طلایی منش: جوگیر نخواهیم شد و با برنامه جلو می رویم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، رضا طلایی منش پیرامون حاشیه های ایجاد شده در جزیره کیش گفت: تیم ما در هفته دوم گروه سه لیگ دسته دو فوتبال کشور، دوشنبه گذشته مقابل میزبان خود بانی گستر کیش بازی داشت و با وجود اینکه در حال گرم کردن در زمین مسابقه بودیم، حریف حاضر نشد. 

وی اضافه کرد: تیم پاس طبق قوانین در زمان مقرر در زمین بازی حضور یافت اما اختلاف های پیش آمده بین تیم میزبان و هیات فوتبال کیش سبب شد تا این دیدار برگزار نشود. 

طلایی منش در خصوص تکلیف این بازی گفت: برای ما زیاد تفاوتی ندارد که بخواهیم دوباره بازی کنیم یا تصمیم دیگری گرفته شود چرا که مصمم به صعود از گروه خود هستیم و در 20 بازی باقی مانده نیز 60 امتیاز هست که باید نهایت تلاش را برای رسیدن به حداکثر امتیاز انجام دهیم. 

وی با ابراز رضایت از حمایت مسوولان از تیم و نیز عملکرد شاگردانش گفت: بازیکنان خوبی در فصل جاری رقابت ها جذب کرده ایم و به یک جمع بندی مناسب تاکتیکی رسیده اند. 

سرمربی پاس همدان در ادامه گفت: ضعف فنی در پست ها و نفرات موجود در تیم مشاهده نشده اما در صورت بودن بازیکن موثر و آماده، نسبت به جذب آن اقدام می کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی پاس در مرحله نخست صعود به دور دوم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور است، گفت: شاگردانم از انگیزه و توان فنی لازم برای کسب نتایج مطلوب برخوردار هستند و برای حفظ آمادگی آنها تمرین های منظم و با برنامه را در طول هفته انجام می دهیم. 

طلایی منش با اشاره به انصراف تیمش از رقابت های جام حذفی فوتبال کشور گفت: تصمیم داریم تمام توان و فکر تیم معطوف بازی های لیگ دو باشد و بتوانیم با تمرکز و آمادگی لازم برای صعود برنامه ریزی کنیم. 

وی با اشاره به اینکه برخی اعتقاد دارند پاس در گروه سختی قرار گرفته است، گفت: تیمی که با هدف صعود تلاش می کند هرگز نباید به این مسایل توجه داشته باشد و برنامه ما کسب نتایج مطلوب به قصد صعود به مرحله دوم است./همدان فوتبال 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jlkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: با گذشت زمان تیم بهتر و بهتر خواهد شد
سرمربی آلومینیوم اراک؛