تاریخ انتشار: 1395/06/14 18:28
بازیکن پارس جنوبی؛
کد خبر: 263427

امیدوارم بتوانیم امار خوب دفاعی خود را حفظ کنیم

محمود خمیسی کاپیتان تیم پارس جم:با یک انسجام تیمی توانسته‌ایم در اولین سال حضور در لیگ آزادگان فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان یک مدعی با اختلاف یک امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گیریم
امیدوارم بتوانیم امار خوب دفاعی خود را حفظ کنیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، محمود خمیسی کاپیتان تیم پارس جم: با یک انسجام تیمی توانسته‌ایم در اولین سال حضور در لیگ آزادگان فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان یک مدعی با اختلاف یک امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گیریم.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جم گفت: خدا را شکر تا به اینجای کار با همت کادر فنی و تلاش بازیکنان در بالای جدول لیگ یک فوتبال کشور قرار گرفته‌ایم و ان‌شاءالله تاپایان فصل تیم مدعی ما بالای جدولی‌اش تداوم داشته باشد.

خمیسی در ر خصوص بازی هفته پنجم این رقابت‌ها ابراز داشت: در هفته پنجم در یزد به مصاف فولاد رفتیم که خوشحالیم توانستیم بازی را با برد تمام کنیم.

وی اذعان داشت: بازی سختی داشیم چون داور بازی رو برایمان سخت کرد و افزود: تیم پارس جم با برنامه به این بازی آمده بود و فقط برای پیروزی به این دیدار رفتیم.

شماره ۵ تیم فوتبال پارس جم تاکید کرد: داور در این بازی برای ما یک پنالتی نگرفت و یک گل ما نیز آفساید اعلام کرد؛ همین موارد سبب شد تا ما تمرکز خود را تا حدودی از دست بدهیم.

وی اضافه کرد: خدا را شکر زود به بازی برگشتیم و توانستیم با حملات فراوان به سمت دروازه حریف خط دفاعی این تیم را آزار دهیم.

مدافع وسط تیم فوتبال پارس جم به ثبت ۵ کلین شیت توسط تیم فوتبال پارس جم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در ۵ بازی گذشته تیم فوتبال پارس جم گلی دریافت نکرده است تلاش همه بازیکنان بوده است و امیدواریم این کلین شیت‌ها و آمار خوب دفاعی پارس جم تداوم داشته باشد.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جم به هفته ششم این رقابت‌ها هم اشاره کرد و اظهار داشت: در بازی هفته ششم با سپیدرود رشت یک بازی حساس و سخت داریم که تمام تلاش خود برای پیروزی انجام خواهیم داد.

خمیسی گفت: امیدوارم تماشاگران جمی همچون بازی با خونه به خونه حضوری پررنگ در ورزشگاه داشته باشند تا بتوانیم با حمایت آنها دل مردم شهرستان جم را شاد کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k8rl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقابل آب و آتش در جهنم خوزستان
اختصاصی/