تاریخ انتشار: 1396/01/23 22:28
اختصاصی| در اولین سال حضور مازنی‌ها؛
کد خبر: 217526

تیم امید خونه به خونه قهرمان لیگ برتر امیدهای کشور شد

تیم فوتبال امید خونه به خونه مازندران 2 هفته مانده به پایان رقابت ها و با اختلافی فاحش نسبت به تیم دوم جدول، قهرمان لیگ برتر فوتبال امیدهای کشورشد.
تیم امید خونه به خونه قهرمان لیگ برتر امیدهای کشور شد

به گزارش فرتاک ورزشی، از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور، عصر امروز تیم فوتبال خونه به خونه در ورزشگاه اختصاصی نفت اهواز مقابل این تیم به برتری یک بر صفر دست یافت.

تنها گل این دیدار در دقیقه 67 با پاس زیبای سجاد جعفری و ضربه تمام‌کننده محمدحسین بابا گلی به ثمر رسید.

و اما قهرمانی شاگردان حسین رحمانی در حالی به دست آمد که فولاد خوزستان تنها تعقیب کننده تیم خونه به خونه در اصفهان مقابل ذوب آهن تن به شکست دو بر یک داد تا این نتیجه، سند قهرمانی نماینده فوتبال مازندران در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور را امضا کند.

 با این نتایج تیم خونه به خونه 42 امتیازی شد و مقتدرانه به قهرمانی دست یافت. فولاد خوزستان نیز در امتیاز 35 باقی ماند تا رسما از کسب عنوان قهرمانی ناامید شود.

گفتنی است، باشگاه خونه به خونه مازندران در طی عمر 5 ساله خود، توجه ای ویژه ای به تیم های پایه داشته است و نکته جالب اینجاست که هر بار تیمی از رده های پایه این باشگاه در لیگ های کشوری حضور یافت عنوان قهرمانی را از آن خود ساخت.

تیم امید خونه به خونه نیز پس از قهرمانی فصل گذشته خود در لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور، موفق شد در  اولین فصل حضور خود در لیگ برتر امیدها، قهرمانی اش را در میان انبوهی از نامداران فوتبال ایران از جمله فولاد خوزستان، ملوان، تراکتورسازی، ذوب آهن، سپاهان، صبای قم و ... جشن بگیرد.

در طی دو فصل اخیر بازیکنان زیادی از تیم های پایه خونه به خونه به تیم بزرگسالان این باشگاه که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد راه یافتند تا برادران حسن زاده نشان دهند روی استفاده از محصولات باشگاه شان حساب ویژه ای باز کرده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27m8mv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار مس کرمان و خونه به خونه

بیم و امید در سه هفته پایانی لیگ یک/ صعود خیلی دور خیلی نزدیک!
اختصاصی| سپیدرود، پارس جنوبی، ملوان، گل گهر، خونه به خونه و بادران؛

شانس صعود خونه به خونه افزایش یافت
اختصاصی| اولین تجربه تلخ شکست خانگی؛