تاریخ انتشار: 1396/02/15 18:43
اختصاصی| سال سختی را در راه‌آهن سپری کردم؛
کد خبر: 212702

سیامک درگاهی: جز خوبی از مدیریت و کادرفنی راه‌آهن چیز دیگری ندیدم/ شرایط جور باشد می‌مانم

راه‌آهن تهران در سال سخت اقتصادی، موفق شد با سیروس دین محمدی در لیگ یک بماند.
سیامک درگاهی: جز خوبی از مدیریت و کادرفنی راه‌آهن چیز دیگری ندیدم/ شرایط جور باشد می‌مانم

به گزارش فرتاک ورزشی، سیامک درگاهی هافبک تیم راه‌آهن از آن دسته بازیکنانی بود که به دور از حاشیه، کارش را در راه‌آهن ادامه می‌داد و هرگاه به سراغش می‌رفتیم، از تمرینات خوب دین‌محمدی صحبت می‌کرد و از شرایط بد مالی این تیم گلایه نمی‌کرد.

وی که در سه رده تیم ملی و لیگ برتر فوتبال ایران سابقه بازی دارد، درخصوص راه‌آهن این فصل گفت: بسیار خوشحالم که با تلاش مدیریت و کادرفنی و همت و همدلی بازیکنا، راه آهن از نابود شدن گذشت و در لیگ یک ماند. فصل بسیار سختی بود هم از نظر مالی و هم از نظر امکاناتی که همه به جان خریدند تا این موفقیت سخت بوجود آمد. در ورزش تیمی، هیچ کاری غیرممکن نیست.

درگاهی درخصوص فصل آینده و اینکه آیا از تیم جدا می‌شود یا نه گفت: برای فصل بعد با راه آهن قرارداد دارم ولی همانطور که مدیریت تیم می‌خواهد راه آهن پیشرفت کند، منم دوست دارم پیشرفت کنم. مدیر برنامه هایم به شدت درحال مذاکره با یک تیم لیگ برتری هستند که توافق های اولیه انجام شده ولی من با تماسی که با قائم مقام باشگاه راه آهن داشتم، گفتن همه چی رو تا 25 اردیبهشت مشخص می‌کنیم اگر هم آن تیم لیگ برتری نشد، قطعا خود شما هم دوست دارید در تیمی باشید که واسش زحمت کشیدید، سختی کشیدید، حرف شنیدی، و آن تیم جز راه آهن نمیتواند باشه ولی هیچ چیز در این دنیا دیگه یک طرفه نیست همونطور که مدیریت از ما انتظار دارد، ماهم انتظاراتی نسبت به آنها داریم که امیدواریم دو طرف به خواسته های خود دست یابند و درکل هر چه خوب و بد بود، گذشت و من جز خوبی از مدیریت و کادر فنی چیزی ندیدم وامیدوارم همیشه شاد باشند.

خبرنگار: "آرین قلی نیا"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27magv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیامک درگاهی: عاشق همسرم هستم/ از دروغگو متنفرم
اختصاصی| مصاحبه نوروزی با هافبک راه آهن؛