تاریخ انتشار: 1396/02/01 16:41
کد خبر: 215574

حریفان کم انگیزه برای فرار از سقوط/ تلاش های آخر سرمربی استقلالی در مصاف با اکبرمیثاقیان

با شکست دیروز سیاه‌جامگان و صبا، اضطراب سقوط به لیگ یک تا هفته پایانی با این دو تیم و هواداران‌شان خواهد ماند. حالا سیاه‌جامگان 24 امتیازی و صبای 25 امتیازی باید در دو بازی بعدی خود حداکثر امتیازات را کسب کنند تا دومین تیم سقوط کننده به لیگ یک نباشند. مرور بازی‌های باقی‌مانده صبا و سیاه‌جامگان نشان می‌دهد که دشواری کار این دو تیم برای بقا به یک اندازه است.

 

صبا در هفته بیست و نهم میهمان نفت تهران خواهد بود که هیچ دغدغه‌ای برای لیگ ندارد و به دلیل مشکلات مالی اگر امکانش بود و منع قانونی نداشت شاید از مدت‌ها قبل، از لیگ کنار می‌کشید! شاگردان صمد مرفاوی در آخرین بازی خود در لیگ شانزدهم در قم میزبان استقلال خوزستان خواهند بود. تیمی که مثل نفت مشکلات مالی زیادی دارد و بازیکنانش بارها اعتصاب و تهدید به بازی نکردن کرده‌‎اند. ضمن این که استقلال خوزستان 5 روز بعد از این بازی در لیگ قهرمانان آسیا میزبان الجزیره امارات خواهد بود و قطعا برای آن بازی اهمیت بیشتری قائل خواهد بود.

 

سیاه‌جامگان اما در هفته بیست و نهم میهمان ماشین‎سازی خواهد بود. سقوط قابل پیش‌بینی ماشین‌سازی به لیگ یک همین دیروز مسجل شد و بازیکنان این تیم از همین حالا برای پایان لیگ لحظه‌شماری می‌کنند. بازی آخر این تیم هم در مشهد مقابل پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ برتر برگزار خواهد شد. علاوه بر قهرمانی زودهنگام، آن چه باعث آسان‌تر شدن کار شاگردان اکبر میثاقیان در برابر پرسپولیس می‌شود این است که سرخ‌ها 4 روز بعد از این بازی، در لیگ قهرمانان آسیا میزبان الوحده امارات هستند و اگر هنوز شانس صعود به مرحله بعد داشته باشند، مقابل سیاه‌جامگان با تمام توان بازی نخواهند کرد.

 

این 4 بازی فقط برای صبا و سیاه‌جامگان مهم هستند و حریفان این دو تیم با کمترین انگیزه مقابل آنها قرار خواهند گرفت و این شاید از خوش‌شانسی محض آنها باشد البته اگر از این فرصت استفاده کنند. یادمان نرود که دیروز سیاه‌جامگان در بازی خانگی مقابل پیکان بی‌انگیزه هم 2-1 مغلوب شد و اگر تلاش نکند شاید همین دو بازی به ظاهر ساده هم برایش سخت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mvgg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نعلچگر: عملکرد استقلال در اواخر بازی بهتر شد

امیدوارم به تیم استقلال گل نزنم/ از درون آرامش ندارم و ولوله‌ای درونم است
اختصاصی/ انگیزه متفاوت مجیدی در رویارویی با منصوریان؛