تاریخ انتشار: 1395/06/23 00:17
کد خبر: 261802

ونگر: مهم بازی کردن است، نه حرف زدن

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار تیمش مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، از شاگردانش خواست تا حرف شان را درون زمین بزنند.
ونگر: مهم بازی کردن است، نه حرف زدن

توپچی ها در 6 فصل اخیر هرگز نتوانستند از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فراتر بروند اما ونگر امیدوار است که تیمش این فصل به مراحل بالاتری صعود کند.

او به خبرنگاران گفت:" من تنها روی بازی بعدی تمرکز دارم. فکر میکنم بیش از 170 بازی در چمپیونزلیگ مربیگری کردم. همه می خواهند در بازی بعدی خوب کار کنند.

سال گذشته ما در گروه مان دوم شدیم زیرا بایرن بالاتر از ما بود. ما در خانه بایرن را شکست دادیم اما آنها باثبات تر بودند. آنچه ما برای اول شدن در گروه نیاز داریم، این است که فردا نتیجه خوبی بگیریم.

01128518

مهمتر از صحبت های من، شیوه بازی ما در زمین است و انرژی ای است که ما در زمین می گذاریم. اگر به نتایج این هفته لیگ برتر نگاه کنید، متوجه می شوید که رقابت در لیگ خیلی فشرده است. ما به بازی های پرفشار در چمپیونزلیگ عادت داریم. اما مهمتر از صحبت کردن، خوب بازی کردن است.

وقتی منابع مالی کافی نداشتیم، تیم از بازیکنان جوان تری تشکیل می شد. اکنون ما بازیکنان باتجربه تری داریم. سن بازیکنان ما بین 24 تا 30 است و بازیکنان در این سن از ترکیب خوبی از قدرت جسمی و تجربه برخوردارند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nex6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامعلوم بودن حضور موستافی و پرز در دیدار با پی اس جی