تاریخ انتشار: 1396/05/17 07:00
کد خبر: 190402

ستاره هایی که با این تیم در استقلال پشت خط می مانند

به جرات می‌توان گفت منصوریان یکی از پرمهره‌ترین استقلالی‌های تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارد و شاید همین مساله حواشی فراوانی را برای این مربی جوان به وجود آورد.
ستاره هایی که با این تیم در استقلال پشت خط می مانند

 در همین هفته دوم منصوریان مجبور شد حسن بیت‌سعید و سجاد شهباززاده را روی نیمکت بگذارد و از بین آنها فقط یکی را به عنوان بازیکن ذخیره به میدان بفرستد. این در حالی است که لئوناردو پادوانی، امید ابراهیمی، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی، این روزها به دلیل مصدومیت از ترکیب استقلال دور مانده‌اند تا کمی دست منصوریان برای انتخاب ترکیب اصلی باز باشد. با توجه به شرایط موجود پیش‌بینی می‌شود امسال هم چند بازیکن استقلال از ترکیب بیرون بمانند! این فشردگی حتی ممکن است روند جوانگرایی منصوریان در استقلال را هم از بین ببرد و انتقادات از او را افزایش دهد.

منصوریان ثابت کرده اعتقاد خاصی به پادوانی دارد. این مدافع برزیلی در نفت‌تهران شاگرد منصوریان بوده و همراه این مربی به استقلال آمده است. از همین‌رو پیش‌بینی می‌شود با بازگشت پادوانی، مجید حسینی به نیمکت منتقل شود و مدافع برزیلی در کنار پژمان منتظری در ترکیب اصلی قرار بگیرد. پادوانی این روزها به دلیل مصدومیت به صورت انفرادی تمرین می‌کند و خیلی بعید است تا دو هفته دیگر شانس حضور در ترکیب استقلال را پیدا کند.

پیش از شروع لیگ حرف‌و‌حدیث‌های زیادی در مورد آینده روزبه چشمی به گوش می‌رسید. شایعه شده بود این هافبک دفاعی پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش، کیفیت گذشته‌اش را از دست داده و گزینه ایده‌آلی برای منصوریان نیست. با این وجود چشمی بازگشتی قابل‌قبول به ترکیب استقلال داشته و توانسته بازی‌های خوبی مقابل نفت‌آبادان و استقلال‌خوزستان انجام دهد. از همین‌رو پیش‌بینی می‌شود با بازگشت امید ابراهیمی از مصدومیت، امید نورافکن گزینه اول منصوریان برای خروج از ترکیب اصلی باشد. ابراهیمی تا هفته ششم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند و این بهترین خبر برای نورافکن خواهد بود. البته بازیکنی مثل مهدی قائدی هم جایگاه امید نورافکن را تهدید می‌کند، بازیکنی در بازی با استقلال جای یکی از هافبک‌های دفاعی تیم منصوریان به میدان آمد.

با درخشش مهدی قائدی در پست وینگر چپ، پیش‌بینی می‌شود این بازیکن در آینده‌ای نزدیک یکی از گزینه‌های اصلی منصوریان برای بازی در ترکیب اصلی باشد. به این ترتیب حسن بیت‌سعید که یکی از خرید‌های بزرگ منصوریان بوده و پیراهن شماره هفت را می‌پوشد، باید تلاشش را چند برابر کند تا به نیمکت پیچ نشود. جدا از بیت‌سعید، جابر انصاری و داریوش شجاعیان هم گزینه‌های منصوریان برای بازی در پست وینگر چپ هستند که هیچ بعید نیست در رقابت با قائدی کم بیاروند. البته این دو بازیکن توانایی بازی در جناح راست را هم دارند و باید در آن پست هم با خسرو حیدری رقابت کنند. این در حالی است که شجاعیان خودش به عنوان هافبک بازیساز به استقلال آمده و برای بازی در پست تخصصی‌اش تا اینجا رقابت را به جباری و جپاروف باخته است. همین داستان نشان می‌دهد جابر انصاری، حسن بیت‌سعید و داریوش شجاعیان، برای فرار از سرنوشت فصل گذشته بختیار باید تلاش فراوانی بکنند. در این میان از کنار نام فرشید اسماعیلی و فرشید باقری هم نمی‌توان به راحتی عبور کرد، هافبک‌هایی که این روزها به دلیل مصدومیت با استقلال تمرین نمی‌کنند و کار سختی برای بازگشت به ترکیب اصلی دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pnp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره 7 استقلال و نفرین همیشگی!