تاریخ انتشار: 1396/09/14 22:21
هافبک بادران تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 170698

از سرخابی‌ها پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم سرباز شوم

هافبک تیم فوتبال بادران تهران خبر انتقالش به تراکتورسازی تبریز را تائید کرد.
از سرخابی‌ها پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم سرباز شوم

 قائم اسلامی خواه هافبک خلاق و گلزن تیم فوتبال بادران تهران در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص خبر جدایی‌اش از نارنجی‌پوشان تهرانی گفت: خداروشکر باتوجه به عملکرد خوبی که در این فصل داشتم، از هر دو تیم پایتخت‌نشین پیشنهاد داشتم ولی باتوجه به شرایطی که برایم رقم خورد، ترجیح دادم سرباز شوم و به تراکتورسازی بروم.

وی افزود: با قلبم تراکتورسازی تبریز را انتخاب کردم و کاملا نسبت به شرایط این تیم و هواداران پرشورش آشنا هستم. از آقای گل‌محمدی نیز تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و جواب اعتماد ایشان را در زمین خواهم داد و شک ندارم در لباس تراکتور، روزهای خوبی را برای هواداران این تیم رقم خواهیم زد.

اسلامی‌خواه درخصوص نحوه توافق با تراکتورسازی گفت: توافقات نهایی با باشگاه تراکتورسازی تبریز صورت گرفته است ولی هنوز قراردادی ثبت نشده. من پس از پایان بازی با ماشین سازی تبریز، به تبریز خواهم رفت و در تمرینات تراکتورسازی شرکت خواهم کرد.

هافبک بادران در پایان با تمجید از باشگاه بادران تهران گفت: باشگاه بادران نقش مهمی در شکوفایی من داشت. از مدیریت تا کادرفنی و سرپرست تیم واقعا عین برادر بزرگتر من بودند و همواره من را به سوی هدفم سوق می‌دادند. هرچه درخصوص باشگاه بادران بگویم کم است و واقعا این باشگاه، می‌تواند سکوی پرشی برای جوانان فوتبال ایران باشد و شکی نیست که آینده، از آن بادران است.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xkk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد رسمی ذوب آهن به قائم اسلامی خواه