تاریخ انتشار: 1396/07/14 11:18
هافبک شهرداری بندرعباس در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 179602

شاهواروقی: هدفمان خوشحالی هواداران است/ تمامی بازی ها برای بردن به میدان می‌رویم

هافبک تیم فوتبال شهرداری بندرعباس معتقد است که هدف آنها، شادی هواداران است.
شاهواروقی: هدفمان خوشحالی هواداران است/ تمامی بازی ها برای بردن به میدان می‌رویم

 داوود شاهواروقی هافبک تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص شرایط این باشگاه گفت: خداروشکر تیم ما اوضاع خوبی دارد و در ۴ بازی که انجام داده ایم ۹ گل زده ایم و گلی نخورده ایم. کادر فنی هم خیلی خوب در حال تلاش است تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی افزود: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و خداروشکر تا به حال خوب عمل کرده ایم. باید حمایت کنند از تیم تا بتوانیم یکی از گزینه های اصلی صعود به لیگ یک باشیم. البته نکته مثبت تیممان یکدلی و تلاش بازیکنان است که تمام بازی ها برای بردن به میدان می رویم.

شاهواروقی درخصوص گروه این تیم گفت: گروه ما گروه خوبی است و تیم های خوبی در آن حضور دارند. بیشتر تیم های لیگ دویی دیر شروع کرده اند و هنوز بدن بازیکنان آماده نیست و باید چند هفته ای بگذرد تا بدن ها آماده شوند، کم کم تیم ها بهتر می شوند.

وی درخصوص حضورش در بندرعباس گفت: یکی از دلایلی که به بندرعباس آماده‌ام حضور در باشگاه ریشه دار شهرداری است. امیدوارم با شهرداری بندرعباس نتایج خوبی کسب کنیم.

هافبک شهرداری بندرعباس در خاتمه گفت: از هواداران و مسئولین توقع داریم از ما حمایت کنند و ما تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم تا بندرعباس در سطح اول فوتبال نماینده داشته باشد.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xrj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار شهدای بابلسر و شهرداری بندرعباس
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛

رحیمی: شهرداری خوب شروع کرد اما در ادامه نوسان زیادی داشت
اختصاصی| مدیر عامل شهرداری بندر عباس مطرح کرد؛