تاریخ انتشار: 1396/02/24 20:40
اختصاصی| مدیر عامل شهرداری بندر عباس مطرح کرد؛
کد خبر: 210773

رحیمی: شهرداری خوب شروع کرد اما در ادامه نوسان زیادی داشت

مدیر عامل شهرداری بندر عباس در خصوص شرایط این تیم در رقابت های امسال لیگ دسته دوم صحبت هایی را به زبان آورد که در ذیل می خوانیم.
رحیمی: شهرداری خوب شروع کرد اما در ادامه نوسان زیادی داشت

به گزارش فرتاک ورزشی، رحیمی مدیر عامل تیم شهرداری بندرعباس در مورد شرایط این تیم درطول این فصل رقابت های لیگ دسته دوم گفت:فصل را خوب شروع کردیم،و در ادامه هر چه که به انتهای فصل نزدیک می شدیم نوسان زیادی را در تیم شاهد بودیم،نهایتا در هفته نهم اقای ربیعی از ما جدا شدند و با امدن اقای سیانکی نیز دردی از تیم ما دوا نکرد و مشکلات شهرداری حل نشد و در بعضی نقاط باید تیم ترمیم می شد که با توجه به فرصت کم این مهم انجام نشد،متاسفانه در این فصل باب دل ما رقم نخورد و در پایان با تفاضل گل کمتر به مرحله حذفی صعود نکردیم.

وی افزود: البته به شخصه این اعتقاد را دارم که با توجه به اینکه تیم ازقدمت بالایی برخوردار می باشد باید بهتر ازاین ها عمل می کردیم و حالا اینکه نباید گردن کسی انداخت،چرا که ان موقع که تیم موفق می شود همه خوب کار کردند و وقتی هم که نتیجه کسب نشد همه بد کار کردند و نباید گردن کسی این ناکامی را انداخت، در هر صورت تجربه ای شد که در فصول آتی بهتر از این ها کار کنیم.

وی ادامه داد: در مورد فصل آینده هنوزصحبت خاصی را انجام ندادیم اما قطعا تیم شهرداری خواهد بود و انشالله با انتخابات آقای شهردار برنامه ریزی را انجام می دهد.

رحیمی در پایان گفت: در پایان نیز این نکته را یاداور می شوم که به خواست خدا تیم خوب و مقتدری را روانه مسابقات کنیم تا هواداران خونگرم بندرعباس را خوشنود کنیم و هم به هدف خود که صعود به لیگ دسته اول می باشد برسیم.

مصاحبه: "حامد گودرزی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ljdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحیمی: تیم ها یاد گرفتند که وقتی بدهی زیادی دارند اسم تیم را عوض می‌کنند
اختصاصی| مدیرعامل شهرداری بندرعباس مطرح کرد؛