تاریخ انتشار: 1395/07/22 23:01
مدیرعامل بانی گستر کیش:
کد خبر: 255853

آقایان سنگ اندازی نکنید و دست از سربانی گستر بردارید

اختلافات در بانی گستر هم چنان ادامه دارد و معلوم نیست نتیجه این مشکلات به کجا خواهد انجامید.مدیرعامل بانی گستر به پاره ای از ابهامات پاسخ داد.
آقایان سنگ اندازی نکنید و دست از سربانی گستر بردارید

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، حمزه حسینی، مدیرعامل بانی گستر کیش در گفت و گو با خبرنگار ما در باره مطلب منتشرشده در فرتاک ورزشی در خصوص این که این باشگاه بانی گستر می خواهد از لیگ دو انصراف داده و در آستانه انحلال است گفت: با سند و مدرک اعلام می کنم که چه کسانی دنبال منافع خودشان است، و آقای علاقه مندان بدون چشمداشتی آمده در کیش در امر فوتبال سرمایه گذاری کند و با سند و مدرک هزینه های انجام گرفته موجود است که چقدر هزینه کرده است.

مدیرعامل بانی گستر کیش در ادامه سخنان خود گفت: این حضرات که دارند می گویند آقای علاقهمندان برای زمین خواری به کیش آمده است بر چه اساسی این حرفها را  میزنند؟ همین افراد برای عضویت در هیات مدیره تقاضای 800 میلیون و 100 میلیون تومان کرده اند، اسنادش هم کاملا مستند و قابل ارائه به تمام محاکم هست و چون آقای علاقه مندان مقاومت کرده دارند شلوغش میکنند. شما در کجای ایران سراغ دارید اعضای هیئت مدیره باشگاه بیان پول بگیرند؟ به جز آقای محمودپازوکی که دنبال این حرفها نبوده باقی به جای این که دنبال منابع مالی باشند و پول به باشگاه تزریق کنند دنبال این بوده اند دریافتی هم داشته باشند.

وی در ادامه خطاب به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: شما که میایید این مطالب را منتشر می کنید این سخنان من هم منتشر کنید و یک طرفه به قاضی نروید و من شنبه  از محاکم قضایی پیگیری خواهم کرد که چرا خودشان را منتسب به جاهایی می کنند تا به یکسری افراد پولدار در ورزش فوتبال بچسبند تا منافعی به دست بیاورند.

حمزه حسینی در ادامه سخنان خود افزود: بانی گستر کیش تمایلی به ادامه تیمداری در لیگ دو ندارد ولی این باشگاه به روند خودش ادامه داده و از جیب خود هزینه خواهیم کرد و فردا هم به کیش میرویم تا مهیای بازی شویم.

وی در ادامه  گفت: در کیش حتی از دادن یک آب معدنی به دست ما کوتاهی میکنند، زمین هم که در اختیار نگذاشته اند و همش میگویند عضو کمیته صیانت از فوتبال هستند  و... که این موضوع را من پیگیری خواهم کرد. 

مدیرعامل بانی گستر کیش در پایان گفت: توقع دارم فرتاک ورزشی به عنوان یک رسانه پر طرفدار از زبان دو طرف مطلب بنویسد و تنها به  سخنان دیگران اکتفا نکند و من منتظر هستم که ببینم چه برخوردی با مطلب من صورت می گیرد.

توضیح: سایت فرتاک ورزشی تریبون هیچ شخص و گروهی نبوده و در جهت روشنگری و تنویر افکار عمومی اخبار خود را به صورت بی طرف منتشر می نماید و به همین منظورم هم گفت وگوی جناب آقای حمزه حسینی را منتشر تا در این راستا صداقت خود را اعلام کرده باشد و اگر به ذکر نام افراد نپرداخته است به دلیل پارهای از ملاحظات بوده که نمیخواهد قصاص قبل از جنایت کرده باشد.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7rmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بانی گستر کیش در بلاتکلیفی مدیریتی/ بحرانی خودخواسته  از سوی مدیریت
اختصاصی/