تاریخ انتشار: 1395/08/22 15:46
کد خبر: 249553

اعتراف عجیب گلر کروات پرسپولیس راجع به قراردادش

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط زندگی‌اش در ایران و قراردادش در پرسپولیس گفت
اعتراف عجیب گلر کروات پرسپولیس راجع به قراردادش

به گزارش فرتاک ورزشی،روزنامه «Slobodna Dalmacija»، روزنامه‌ای معتبر که در جنوب کشور کرواسی چاپ می‌شود نوشت: بوژیدار رادوشِویچ، دروازه‌بان پیشین هایدوک کرواسی که پس از جدایی از تیم دبرسن مجارستان به پرسپولیس - تیمی که 40 میلیون هوادار نیمی از جمعیت ایران را دارد- پیوست، سکوتش را شکست.

رادوشِویچ در پاسخ به جمله خبرنگار این روزنامه کروات که «با تغییر تیم شماره پیراهنت ضرب در 2 شد و قراردادت هم نسبت به دبرسن مجارستان چهار برابر شد...» گفت: (با خنده) خوب ضرب می‌کنید! در تیم دبرسن من شماره «22» را به تن می‌کردم و در پرسپولیس حالا شماره «44» را در اختیار دارم و شرایط قراردادم هم چهار برابر بهتر است. از دلایلی که باعث شد به پرسپولیس بروم حضور ایگرو پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس که از تیم هایدوک او را می‌شناسم و البته پروفسور برانکو ایوانکوویچ، سرمربی این تیم بود. باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند (دارنده رکورد گینس برای پرتاب توپ تا 85 متر) را در درون دروازه‌اش دارد، اما آنها به دنبال دروازه‌بان باتجربه دیگری بودند و من را انتخاب کردند چون باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر ایران شرکت می‌کردند.

وی با یادآوری زمانی که از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرد، عنوان کرد: زمانی که متوجه شدم پرسپولیس من را می‌خواهد، به دوستم ماریو برکلیچا که در هایدوک بود زنگ زدم تا در مورد ایران تحقیق کنیم. تا حدود زیادی از ایران شناخت پیدا کردم، اما در مورد خونگرمی و مهربانی آنها چیزی نمی‌دانستم که آن را هم با رفتن به ایران حس کردم. پیش از اینکه به پرسپولیس بروم به من می‌گفتند باشگاه تا چند ماه حقوق بازیکنان را پرداخت نمی‌کند و در واقع حقوق‌شان عقب می‌افتد، اما تا به اینجا تمامی حقوقم را به طور مرتب دریافت کرده‌ام. باشگاه خانه‌ای در اختیار من قرار داده و حتی راننده شخصی دارم که این خوب است چون زمانی که در کرواسی و مجارستان بودم پلیس بارها متوقفم می‌کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7yay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین بار رادوشوویچ در برابر راه‌آهن در ارنج اصلی پرسپولیس قرار گرفت