تاریخ انتشار: 1395/10/28 17:34
کد خبر: 235305

پورکیانی:دوست داشتیم استقلالی ها در آزادی باشند

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت:ما خروجی نداریم و به دنبال این هستیم که دو بازیکن هم جذب کنیم.

پورکیانی:دوست داشتیم استقلالی ها در آزادی باشند

علی  پورکیانی درباره دیدار تیم استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران اظهار داشت: استقلال تیم بسیار بزرگی است ولی باید بدانید این تیم به مصاف قهرمان سال قبل لیگ می آید. ما دوست داشتیم در این بازی هواداران استقلالی در آزادی حضور داشتند چون به نفع فوتبال بود.شاید الان هواداران خیلی ها می گویند به نفع ماست ولی این را قبول ندارم. چون لذت فوتبال و شادابی اش منوط به حضور هواداران می باشد.

او در خصوص مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: با صحبت هایی که با استاندار خوزستان داشتیم انشالله زودتر این مشکلات مالی حل می شود و تزریق پول به باشگاه خوزستان در شرف انجام است.  

قائم مقام استقلال خوزستان در خصوص لوگوی این باشگاه در این بازی که روی اسکوربرد حک شده است اظهار داشت: این لوگویی که مشاهده می کنید مربوط به سال 92-93 بوده و ما لوگوی جدید را در همان بازی که مقابل پرسپولیس و استقلال در فصل گذشته داشتیم به سازمان لیگ و فدراسیون داده بودیم.زبان ما مو درآورده از بس که گفته ایم که لوگوی ما عوض شود.

او در خصوص وضعیت تیم استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان  آسیا و رو در رو شدن با نماینده کشور عربستان که آیا کشور ثالثی را معرفی کردید گفت: کلیه تیم هایی که در آسیا شرکت می کنند این اختیار را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دادند و رو در رو شدن با تیم های عربستانی به عنوان میزبان به مسئولان ذیربط منوط پیدا کرده و ما به سازمان لیگ و فدراسیون وکالت این کار را دادیم تا آنها کشور ثالث را مشخص و معرفی کنند. به احتمال زیاد کشور عمان شاید مدنظر باشد.

پورکیانی درباره اینکه آیا بازیکن دیگری از تیمش جدا می شود و اینکه گفته می شود پیشنهاداتی به بیت سعید داده اند گفت: هیچ بازیکنی شاهد نخواهید بود که از تیم ما جدا شود. ما خروجی نداریم و به دنبال این هستیم که دو بازیکن هم جذب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ak6rl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گفتگو با پورکیانی درباره وضعیت استقلال خوزستان و انتقال زهیوی+فیلم