تاریخ انتشار: 1396/04/19 18:57
کد خبر: 197077

سوگلی کی روش و اتهامی که مایلی کهن وارد کرد

دیروز محمد مایلی‌کهن در مصاحبه با شبکه خبر در یکی از ادعاهای عجیبش ادعا کرد چند بازیکن تیم امید در بازی‌های انتخابی المپیک ریو در قطر به خاطر کی‌روش کم‌‎فروشی کردند!
سوگلی کی روش و اتهامی که مایلی کهن وارد کرد

 ادعایی که البته در ابعاد حقوقی می‌تواند یک اتهام‌زنی هم باشد. اتفاقات بازی‌های تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک ریو می‌تواند به رمزگشایی از ادعای مایلی‌کهن کمک کند. در آن مقطع محمد خاکپور سرمربی تیم امید بود و محمد مایلی‌کهن مدیریت فنی این تیم را بر عهده داشت.

ایران در اولین بازی خود در آن تورنمنت با نتیجه 2-0 یمن را مغلوب کرد. در بازی دوم مقابل قطر که می‌توانست صدرنشین گروه را مشخص کند کادر فنی تیم ملی دست به تغییرات عجیبی در ترکیب تیم زدند. مهدی ترابی و احسان پهلوان از شاخص‌ترین بازیکنان بازی اول تیم بودند که در مقابل قطر نیمکت‌نشین شدند. این تغییرات عجیب باعث شد تا تیم خاکپور در نمایشی ضعیف 2-1 مغلوب تیم میزبان شود. حتی ورود ترابی و پهلوان هم کمکی به تغییر اوضاع نکرد و ایران در این بازی شکست خورد. در بازی سوم مقابل چین، پهلوان و ترابی دوباره به ترکیب اصلی تیم برگشتند و هر کدام یک گل زدند. ایران در این بازی 3-2 پیروز شد و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد شد و در مرحله یک‌چهارم نهایی ژاپن مقابل ایران قرار گرفت. در این بازی ترابی در ترکیب اصلی ماند اما پهلوان دوباره نیمکت‌نشین شد و ایران پس از تساوی 90 دقیقه‌ای مقابل ژاپن در وقت‌های اضافه 3 گل خورد و از رسیدن به رقابت های المپیک بازماند.

البته هنوز مشخص نیست ادعای مایلی‌کهن تا چه حد واقعیت داشته باشد و نزدیک به دو سال از آن ماجرا می‌گذرد. در آن مقطع نه خاکپور و نه مایلی‌کهن کوچک‌ترین اشاره‌ای به کم‌کاری یا اتفاقی مشابه در میان بازیکنان تیم امید نداشتند اما اگر واقعا چنین اتفاقی افتاده باشد، شاید به همین تغییرات مهم در ترکیب اصلی یعنی مهدی ترابی و احسان پهلوان مرتبط باشد. به خصوص ترابی که از همان روزها سوگلی کی‌روش لقب گرفته بود و در تیم بزرگسالان هم حضور داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aoadg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی عملکرد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی/ از جنگجوی استقلالی ها تا عقاب پرسپولیسی ها