تاریخ انتشار: 1396/09/19 17:41
فجر به نیم‌فصل دوم امیدوارتر شد/ صبا در آمپاس؛
کد خبر: 170029

باخت صبا مقابل فجر؛ طلسم قم، برای کاکوها شکسته شد

تیم فوتبال صبای قم در هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برابر فجر شهید سپاسی شیراز با یک گل شکست خورد.
باخت صبا مقابل فجر؛ طلسم قم، برای کاکوها شکسته شد

 تمامی دیدارهای هفته هفدهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌ها کشور جام آزادگان به طور همزمان عصر امروز یکشنبه نوزدهم آذر ماه در شهرهای مختلف برگزار شد و در قم تیم صبا برابر فجر شهید سپاسی شیراز با یک گل مغلوب شد.

نماینده فوتبال قم که با هدف جبران امتیازات از دست رفته در 16 بازی قبل خود که با یک برد‌، هشت باخت و هفت تساوی در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور همراه بود، عصر امروز در قم برابر فجر شهید سپاسی شیراز بازی خوبی ارائه کرد ولی در پایان به نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا با ایستادن در رتبه هفدهم لیگ دسته اول به زنگ تفریح لیگ آزادگان تبدیل شود.

مسابقه صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در حالی برگزار شد که اختلاف امتیازات دو تیم در جدول رده‌بندی 15 امتیاز بود و در این دیدار به میزبانی مجموعه ورزشی یادگار امام قم، ابتدا تیم فجر شهید سپاسی شیراز با پنالتی دقیقه 60 توسط شاهین مجیدی به گل رسید.

در ادامه این دیدار تیم فجر شهید سپاسی شیراز باز هم موقعیت‌های متعدد گلزنی ایجاد کرد و صبای قم نیز توانست چند موقعیت ایجاد کند ولی نتوانست به گل برسد تا اینکه شاگردان علی‌اصغر کلانتری در تیم فجر شهید سپاسی این دیدار خارج از خانه را یک بر صفر از صبای قم بردند.

صبای قم با باخت خانگی یک بر صفر مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز به نهمین باخت خود در بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان تن داد و نیم‌فصل را با رتبه نازل هفدهم و در جمع کاندیداهای سقوط به لیگ دسته دوم به پایان رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arwmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی صبای قم-فجرسپاسی؛ استارت صبا برای فرار از قعر یا پایان خوش برای کلانتر لیگ یک!
اختصاصی| طلسم فجر مقابل صبا شکسته می‌شود؟!

حسرت پیروزی نساجی مقابل فجر 3 ساله شد!
اختصاصی| ادامه روند خوب فجر مقابل نساجی؛

تصاویر/ دیدار فجرسپاسی و نساجی مازندران
از نگاه دوربین علیرضا شمس؛