تاریخ انتشار: 1395/09/07 18:22
کد خبر: 246584

سیدرضا امیری: بخاطر جدایی از سردار بوکان ناراحتم اما می خواهم در خارج تجربه کسب کنم

بازیکن تیم فوتبال سردار بوکان علت جدایی اش از سردار بوکان را اعلام کرد.
سیدرضا امیری: بخاطر جدایی از سردار بوکان ناراحتم اما می خواهم در خارج تجربه کسب کنم

به گزارش فرتاک ورزشی، مصاحبه باسیدرضا امیری بعد از فسخ قرارداد با تیم سردار بوکان را در ذیل می خوانید:

آقای امیری دلیل اصلی فسخ قراردادشما باتیم سردار چی بود؟

قبل از هرچیزی می خواهم تشکرکنم ازهواداران عزیزکه تا آخرین دقیقه امروزماراحمایت کردندتا بازی راکه یک برصفر عقب بودیم و ببریم.

دلیل اینکه من فسخ قراردادکردم،اول فصل هم قبل ازاینکه باسردارقراردادببندم با آقای قربانی و مدیرعامل سابق آقای غفاری توافق کرده بودیم اگردرنیم فصل پیشنهادخارجی داشته باشم از سردارجدابشوم،حالا باتوجه به اینکه امروزیک بازی درنیم فصل دوم انجام شد کم کم فرصت این رسیده که من به خارج از ایران بروم چون من می خواهم فوتبالم را در خارج از ایران ادامه بدهم.

شما باتوجه به بازی های خوبی که انجام دادیدبه یکی ازبازیکن های محبوب سردارتبدیل شده بودید،آیا امکان داردشما را دوباره در سردارببینیم؟

من ازاینکه بوکان راترک می کنم واقعا ناراحتم ولی من میخواهم دربیرون ازایران تجربه جدیدی کسب کنم و به خاطر آینده فوتبالی خودم این تصمیم راگرفتم.اما امیدوارم روزی به بوکان برگردم و درسردار درلیگ 1 یا لیگ برتربازی کنم چون واقعا این مردم واین هواداران لیاقت این را دارند که درلیگ 1 و لیگ برترتیم داشته باشند.

بهترین و بدترین خاطره شما در بوکان چی بود؟

بهترین خاطره بازی باکاسپین قزوین بود که گل زدم و  بازی امروزکه بردشیرینی راکسب کردیم وبدترین خاطره هم بازی با کیش بود که بازی را دربوکان واگذارکردیم.

اگر حرفی مانده بفرمایید.

تشکرمی کنم از آقاپیروزقربانی که خیلی ازایشان درس گرفتم و همیشه خودم راشاگردایشان می دانم و این راهمه جاخواهم گفت،مطمئنم آقاپیروزمربی بزرگی درایران خواهدشد،ازآقایان حمیدغنی زاده،مجتبی انصافی،کامران قرنی،سعیدرمضانی تشکرمی کنم که زحمات زیادی برای ماکشیدندوازاین عزیزان خیلی درس گرفتم،ازآقای حسن صالحی راد و اسماعیل ماوت و اسماعیل تیزروتشکرمی کنم.ودرآخرتشکر ویژه ای می کنم ازآقای آزادآفریدون که دراین مدت زحمات زیادی کشیدند و مطمئنم بامدیریتی که دارنداین تیم را به جایگاه اصلی خودش خواهند رساند.

مصاحبه: "اسماعیل تیزرو"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2laew8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیدرضا امیری از سردار بوکان جدا شد

تصاویر/ دیدار سردار بوکان-شاهین ماهشهر(2-1)
از نگاه دوربین کمال میرزااحمدی