تاریخ انتشار: 1395/05/24 15:30
کد خبر: 267760

این کیست که دارد برای استقلال تصمیم می گیرد؟

با توجه به تغییرات عمده در باشگاه استقلال به نظر می رسد یکی از اعضا تصمیم گیرنده اصلی باشد.
این کیست که دارد برای استقلال تصمیم می گیرد؟

با توجه به تغییرات عدیده ای که پس از جدایی بهرام افشارزاده در باشگاه استقلال رخ داد به نظر می رسد این تغییرات همچنان ادامه داشته باشد.

تغییراتی که به نظر می رسد از سوی یکی از اعضای هیات مدیره شکل گرفته باشد.

گفته می شود این تغییرات از سوی یکی از مشاوران وزیر است که در حال حاضر عنان تیم بزرگی همچون استقلال را در دست گرفته است و نفراتی را در نظر می گیرد که به نظر می رسد تمامی این تصمیمات تا به اینجا  دردی از استقلال دوا نکرده و به طور حتم این تصمیمات در آخر منجر به ناراحتی و آزردگی خاطر هواداران آبی پوش خواهد شد

برگزاری جلسات گوناگون با مدیران سابق راه حلی برای کنار گذاشتن مدیران میانی باشگاه شده است و از طرفی تماس های این فرد با یک مربی خارجی نیز از دیگر تغییرات عمده در باشگاه استقلال آن هم در روزهای آتی است.

واقعا این مساله جای سوال دارد که چرا وزارت ورزش و جوانان عنان یک تیم بزرگ را در اختیار شخص یا اشخاصی قرار داده که سابقه ورزشی قابل توجهی ندارند.

ناگفته نماند طبق اطلاع ما این شخص از بدو ورود به استقلال با هدف مدیر عاملی بوده و در نهایت وقتی به این مهم نرسید سعی کرد در پستی دیگر اعمال نظر های شخصی خود را داشته باشد و اختیارات باشگاه استقلال را در دست بگیرد اما به طور حتم تغییراتی که وی در نظر دارد در کادر فنی ایجاد کند با نارضایتی هواداران روبرو می شود چرا که هوداران به هیچ عنوان رضایت ندارند هدایت تیم از دستان منصوریان خارج شود .

البته باید بدانیم منصوریان مربی جوانی است و اگر در فصل جاری هم نتواند به پیروزی برسد به طور حتم می تواند در سال های آتی بهترین نتایج را رقم بزند  و مطمئنا این مربی در چند سال راه موفقیت را همانند تیم پرسپولیس می تواند در پیش بگیرد چرا که فصل گذشته نیز پرسپولیس با فرصت دادن به براکو باعث شدند تیم او از هر لحاظ بهتر شود .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lb8ek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقویت کادرفنی استقلال قطعی شد