تاریخ انتشار: 1402/05/14 10:18
کد خبر: 1560

پایان لیگ کاراته "وان" ایران در بخش پسران

رقابت‌های لیگ کاراته "وان" ایران در بخش پسران با معرفی نفرات برتر در پنج رده سنی به پایان رسید.

پایان لیگ کاراته "وان" ایران در بخش پسران

سعید نصراللهی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها،  در گفت و گویی، بااشاره به برگزاری رقابت‌های بخش پسران در مرحله اول لیگ کاراته وان ایران، اظهار کرد: رقابت‌های بخش پسران با حضور ۱۴۰۶ ورزشکار طی روزهای ۱۰ تا ۱۳ مرداد در سالن  ورزشی شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: رقابت‌های بخش پسران در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در دو بخش کاتا و کومیته برگزار و نفرات برتر هر بخش معرفی شدند.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه اضافه کرد: در مسابقات کاتای انفرادی و در رده سنی نونهالان محمد ابراهیم علمدار از خراسان رضوی، رده سنی نوجوانان سیدمحسن محمدی از تهران، رده سنی جوانان محمد ملکی از آذربایجان شرقی، رده سنی امید متین زارع از تهران و رده سنی بزرگسالان محمدصدرا شیدزی از آذربایجان شرقی مقام های اول را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش کاتای تیمی نوجوانان و جوانان هم تیم شاهین تبریز مقام اول را کسب کرد.

نصراللهی افزود: در بخش کومیته بزرگسالان هم در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم امیررضا برزرویی چقاگلانی از کرمانشاه، در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم محمد جواد صفری از کرمانشاه و در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم محمدصالح فارسی از تهران مقام های اول را بدست آوردند.

وی تصریح کرد: در بخش کومیته نونهالان و در وزن منفی ۴۰ کیلوگرم محسن کیخایی کیا از فارس، در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم ابوالفضل قدیمی ازهمدان، در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم مرصاد عطایی از البرز، در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم معین موسیوند از لرستان و در وزن مثبت ۵۵ کیلوگرم فریار بهاری از تهران مقام های اول را کسب کردند.

نصراللهی اضافه کرد: در بخش کومیته نوجوانان هم در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم محمد عبداللهی از تهران، در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم سبحان فراهانی از مرکزی، در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم محمدامین ایرانی از تهران، در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم آرش رازیانی از لرستان و در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم محمدمتین سانی خانی از قزوین نفرات برتر این اوزان شدند.

وی ادامه داد: در بخش کومیته رده سنی زیر ۲۱ سال نیز در وزن منفی ۶۲ کیلوگرم مرتضی کریمی از البرز، در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم امیررضا برزویی از کرمانشاه، در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم مهدی قادری از تهران، در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم حامد اکبری از مازندران و در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم محسن صفرنژاد از گیلان مقام های اول را کسب کردند.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه افزود: در  روز پایانی این مسابقات و در بخش کومیته جوانان در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم آرشام ابراهیمی از کرمان، در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم ابوالفضل همدم جو از کرمان، در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم محمد عرفان عسگرپور از کرمان، در وزن منفی ۷۶ کیلوگرم وهاب شاهمیر از البرز و در وزن مثبت ۷۶ کیلوگرم محمد همایونی از کرمان مقام های اول را بدست آوردند.

به گفته این مسئول، رقابت های بخش دختران هم با شرکت ۱۵۱۲ دختر کاراته کا طی روزهای ۱۳ تا ۱۷ در سالن شهید بهشتی کرمانشاه و در پنج رده سنی برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwa74

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ جهانی کاراته |پایان کار ایران با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز