تاریخ انتشار: 1396/02/09 21:03
اختصاصی| با زدن 4 گل در 4 بازی؛
کد خبر: 214036

رمز موفقیت فجرسپاسی در شاهنامه غلام و شاهرخ

فجرسپاسی شیراز در دیداری 6 امتیازی، هفته گذشته موفق شد وحدت یزد را در شیراز شکست دهد.
رمز موفقیت فجرسپاسی در شاهنامه غلام و شاهرخ

به گزارش فرتاک ورزشی، فجرسپاسی باشکست وحدت یزد، موفق شد علاوه بر اینکه یک تیم دیگر لیگ دویی را مشخص کند، امیدواری خود را برای بقاء در لیگ یک افزایش دهد زیرا آنها باکمی خوش شانسی در بازی پایانی، می توانند در لیگ یک بمانند و فصل آینده نیز، در یک قدمی سطح اول فوتبال کشور باشند.

جدای از موفقیت فجرسپاسی در هفته های گذشته به همراه غلام پیروانی، نمی‌توان از درخشش هافبکی چشم پوشی کنیم که تیم فجر را یک تنه از قعر، به ساحل آرامش رسانده است. او بازیکنی نیست جز شاهرخ غلامرضاپور. بازیکنی که در 4 بازی گذشته، موفق شده 4 گل برای فجر بزند.

از موفقیت های غلامرضاپور بگذریم، به بازیکنانی می‌رسیم که نقش موثری در شکوفایی شاهرخ داشتند. بازیکنانی همچون محمدجواد محمدی، سعید زارع، ایمان باصفا و ... که همگی، سبب شدند فجر در هفته پایانی لیگ یک، برای بقاء در لیگ امیدوار باشند.

فجر که اکنون 33 امتیاز دارد، هفته آخر در اراک میهمان آلومینیوم است. آلومینیومی که این روزها شرایط خوبی ندارد و بازیکنان این تیم در اعتصاب به سر می برند و آنها که خیالشان از بقاء راحت است و امیدی به صعود ندارند، اگر به فجر امتیاز بدهند، این شیرازی‌ها هستند که در پایان بازی جشن بقاء خواهند گرفت.

غلام پیروانی با بازیکنان متحول شده‌ای که اکنون در اختیار دارد، فقط باید کمی خوش شانس باشد که در هفته پایانی لیگ یک، دو رغیب جدی‌اش برای بقاء یعنی خیبر و ایرانجوان و یا حتی راه‌آهن امتیاز از دست بدهند، تا شیرازی‌ها، بتوانند در لیگ یک بمانند. باید صبر کنیم و منتظر هفته پر از هیجان و استرس آخر لیگ یک باشیم و ببینیم در کدام شهر، بر طبل شادانه خواهند کوبید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lx9dr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امتیازگیری عجیب شاه‌غلام مقابل تیم‌های بالانشین
فجرسپاسی نمی‌خواهد به لیگ دو سقوط کند؛

لارج اما کمی بدشانس!
اختصاصی| معادلات چند مجهولی برای فجر و شاغلام؛