تاریخ انتشار: 1396/01/21 16:48
کد خبر: 218036

پرسپولیس-الریان؛ نبرد 2 تیم پرطرفدار ایران و قطر

امروز دوشنبه 21 فروردین ماه 96 ، راس ساعت 19 و از گروه D لیگ قهرمانان آسیا ، پرسپولیس ایران در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم الریان قطر خواهد بود .
پرسپولیس-الریان؛ نبرد 2 تیم پرطرفدار ایران و قطر

به گزارش فرتاک ورزشی، الریان که همواره جزو بهترین تیم های قطری بوده ، موفق شد در بازی رفت ، در پی افت فاحش پرسپولیس در اسفند ماه 95 و با استفاده از موقعیت های محدود خویش ، گل زود هنگام پرسپولیس را با 3 گل پاسخ داده و تیم محبوب ایرانی را دست خالی و با شرمندگی نزد هوادارانی که منتظر عیدی بودند بدرقه نماید .

اما پرسپولیس که در آخرین بازی خویش در لیگ برتر 4 چرخ پیکان را پنچر نمود و سپرش را از جا کند ، نشان داده که به روزهای اقتدار خویش بازگشته و قصد دارد در حضور بیش از 60000 تماشاگر سرخ پوش ، الریان را به سرنوشت تیم ملی قطر دچار کند .

آنچه امروز برای پرسپولیس بسیار حیاتی است ، حفظ آرامش ، اعتماد بنفس ، میل و انگیزه برای پیروزی ، دست کم نگرفتن حریف و استفاده از تمامی پتانسیل های خویش است .

پرسپولیس می بایست از سیستم 442 لوزی همیشگی خویش که به این تیم قابلیت تهاجمات گسترده را می دهد ، نهایت بهره را برده و با 1 بازی تاکتیکی ، توانایی فنی خویش را به میهمان خلیجی دیکته کرده و در دقایق ابتدایی گلی ویران کننده به ثمر برساند . اگر چنین شود ، فشار روانی بازیکنان این تیم کاهش یافته و قطری ها برای جبران نتیجه جلو خواهند کشید . آن وقت می توان امید به گل های بیشتری داشت . پرسپولیس به هیچ وجه نباید از خط دفاعی خویش و فرارهای بازیکنان سرعتی حریف از کناره ها و عمق غافل شده و اسیر جنگ های روانی شود .

باید چشم به بازی دوخت و دید که این تقابل مجدد فوتبال ایران و قطر در سال 96 به کجا خواهد انجامید .

ترکیب پرسپولیس در این مسابقه به قرار ذیل است :  علیرضا بیرانوند ، سیدجلال حسینی ، حسین ماهینی ، محمد انصاری ، صادق محرمی ، کمال کامیابی نیا ، سروش رفیعی ، محسن مسلمان ، علی علیپور ، وحید امیری و مهدی طارمی .

نویسنده: محسن بابادی(آنالیزور و تحلیلگر فوتبال ایران)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxm6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیه ناظر بازی به مسئولان پرسپولیس

اختصاصی / یورش پرفسور و ارتش سرخ به لیگ قهرمانان آسیا
روزنامه مجازی فرتاک ورزشی(شماره 25)؛