تاریخ انتشار: 1396/01/20 16:37
بهترین شدن قرمزها به شرط دو برد؛
کد خبر: 218284

پرسپولیس چهارمین قهرمان زودهنگام لیگ؟

پرسپولیس می تواند با کسب پیروزی برابر ماشین سازی به جمع سه تیم دیگری اضافه شود که تجربه قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر را دارند.
پرسپولیس چهارمین قهرمان زودهنگام لیگ؟

پرسپولیس در لیگ شانزدهم این شانس را دارد تا در سه دیدار پیش رو قبل از بازی هفته سی ام، به قهرمانی برسد تا چهارمین تیم لیگ برتری تبدیل شود که عنوان قهرمانی را پیش از هفته ی پایانی به دست می آورد. پرسپولیسی ها که دو قهرمانی قبلی خود را در بازی پایانی لیگ و به شکلی دراماتیک به دست آوردند اگر برابر ماشین سازی به پیروزی برسند می توانند رکورد زودترین قهرمانی نیز به نام خود ثبت کنند.

سپاهان؛ عادت به قهرمانی های زودهنگام

زردهای سپاهانی با 5 عنوان قهرمانی بهترین تیم در ادوار لیگ برتر هستند. نکته جالب درباره سپاهان این است که این تیم از 5 قهرمانی خود در 4 مرتبه قهرمانی را زودتر از هفته پایانی به دست آورده است.

سپاهانی ها در لیگ های دوم، نهم، دهم و یازدهم موفق شدند پیش از اینکه بازی ها به هفته پایانی برسد قهرمانی خود را با فرهاد کاظمی، امیر قلعه نویی و کرانچار نهایی کنند تا در این میان رکورد دار باشند.

قهرمانی مقتدرانه فولاد در معرض تهدید

فولاد خوزستان مقتدر ترین قهرمان لیگ برتر است. قرمزهای اهوازی در لیگ چهارم با فرانچیچ قهرمان لیگ برتر شدند و موفق شدند 64 امتیاز در 30 بازی، میانگن 2.13 امتیاز در هر بازی را از خود به جای بگذارند. عملکردی که تیم برانکو می تواند با کسب 5 امتیاز دیگر با آن برابر کند و با 6 امتیاز در چهار بازی از آن پیشی بگیرد.

استقلال آخرین قهرمان مطمئن

استقلال دو قهرمانی ابتدایی خود را در بازی های پایانی به دست آورد اما تیم امیر قلعه نویی در اهواز موفق شد فولاد خوزستان را شکست دهد تا آبی های تهرانی یک هفته پیش از پایان رقابتها لیگ دوازدهم را فتح کنند و شکست هفته آخر این تیم نیز برابر پگاه گیلان نیز بی اثر باشد.

شاگردان برانکو برای به دست آوردن مقتدرترین و زودهنگام ترین قهرمان کار سختی پیش رو ندارند و در صورتیکه روند کنونی را در دو بازی پیش روی خود حفظ کنند، با کسب برد و 6 امتیاز هر دو عنوان را به نام خود ثبت خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxmgr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الریان در خط دفاع ضعف دارد/ پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند

برانکو ، پروین را تهدید کرد
برانکو در آستانه شکستن رکورد سلطان علی پروین