تاریخ انتشار: 1399/02/08 16:21
کد خبر: 64215

می‌خواهم در لیگ برتر مانند دروگبا و برگکمپ شوم

حکیم زیاش، ستاره ملی پوش مراکشی، مطمئن است که اکنون زمان مناسبی برای رفتن به چلسی و رسیدن به رویای بازی در لیگ برتر است.
 می‌خواهم در لیگ برتر مانند دروگبا و برگکمپ شوم

چلسی در ژانویه با آژاکس برای انتقال 40 میلیون یورویی زیاش به توافق رسید و اکنون این ستاره مراکشی آماده است تا در این تابستان راهی استمفوردبریج شود.

این در حالی است که رقابت های لیگ هلند به دلیل شیوع ویروس کرونا، نیمه کاره به پایا رسید اما هنوز مشخص نیست که سرنوشت رقابت های این فصل لیگ برتر چه خواهد شد. زیاش که از مدت ها پیش به دنبال بازی در لیگ برتر بود، اکنون را زمان مناسبی برای حضور در این رقابت ها می داند.

او در گفتگو با نشریه فوتبال اینترنشنال، در پاسخ به سوالی در مورد رد کردن پیشنهاد دیگر باشگاه های بزرگ در گذشته، گفت:" اکنون احساس می کنم همه چیز روبراه است. چلسی باشگاه بسیار بزرگ و خوبی است. بازیکنان جوان بااستعداد زیادی در این تیم هستند که من را در موقعیتی قرار می دهد که در سه سال و نیم گذشته در آژاکس به آن عادت کرده ام. این شرایط کاملا مناسب من است.

 

 

 

چلسی با حضور فرانک لمپارد، مربی ای دارد که فوتبال جذاب و هجومی را دوست دارد. من هم همین طور هستم. ما صحبت های خوبی داشتیم. لمپارد آدم خیلی آرامی است و خیلی خوب خودش را نشان می دهد. ما بلافاصله با هم ارتباط برقرار کردیم و او من را متقاعد کرد که این تصمیم را بگیرم.

لیگ برتر رقابت های فوق العاده ای است؛ به ویژه به خاطر داشتن بازیکنان باهوش و تکنیکی. وقتی بچه بودم، همیشه رویای بازی در این رقابت ها را داشتم. بازی های چلسی، آرسنال و منچستریونایتد را نگاه می کردم و همین طور بازیکنانی مانند دیدیه دروگبا، تیری آنری، دنیس برگکمپ و دیوید بکام را. من هم می خواهم مانند آنها باشم.

آیا لیگ برتر بهترین لیگ دنیاست؟ نمی دانم. من لالیگا را هم دوست دارم اما لیگ برتر مطمئنا پرفشارترین لیگ است. من دوست ندارم ساده ترین گزینه را انتخاب کنم زیرا چالش را دوست دارم. چالش ها باعث می شوند من بهتر و آماده تر شوم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5vdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زیاش: پیشنهاد سویا را رد کردم چون هم‌سطح آژاکس بود