تاریخ انتشار: 1395/09/21 15:00
کد خبر: 243663

محمد ربیعی: بادران در قلب من است/ در نیم فصل سعی در تقویت تیم داریم

سرمربی جدید تیم فوتبال بادران تهران در حاشیه برگزاری تمرینات این تیم معارفه شد.
محمد ربیعی: بادران در قلب من است/ در نیم فصل سعی در تقویت تیم داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، ماحصل گفتگو با محمد ربیعی سرمربی جدید بادران را در ذیل می خوانید:

عرصه مربیگری

به دلیل مصدومیت شدیدی که برای من اتفاق افتاد و مسائلی که در زندگی شخصی به وجود آمد خیلی زود وارد عرصه مربیگری شدم .

از سال 1381 مربیگری را شروع کردم , مربیگری را از رده های پایه آغاز و پله به پله از پایین ترین سطح به بالاترین سطح ادامه دادم .در شروع مربیگری پایه ها , موفق به قهرمانی با تیم استان البرز درتمام رده ها شدم . مربیگری در بزرگسالان را از آنالیزوری شروع کرده و سطوح مختلف دستیاری را طی کردم .

- دو سال آنالیزور تیم ملی ایران در زمان غلامحسین پیروانی برای بازی های آسیایی گوانگجو و آنالیزور تیم ملی در زمان علی دایی نیز از کارنامه آنالیزوری بنده می باشد .

- در سه مقطع متفاوت مدیریت تیم آنالیز سایپا را عهده دار بودم ,‌عضو کمیته فنی باشگاه فوتبال سایپا ومدیر حوزه مطالعات فنی سایپا نیز بوده ام .

خدا را شاکرم که در سن 35 سالگی توانسته ام در ده تیم به عنوان سرمربی کار کنم , سرمربیگری سایپا مهر کرج به مدت دو سال که همه آن تیم خوب را که  راه آهن را در جام حذفی برد و در مقابل استقلال در ورزشگاه  آزادی در وقت های اضافه بازی را واگزار کرد به خاطر دارند , سه فصل در شهرداری اردبیل , یک سال درتیم فوتبال البدر بندر گز , نیم فصل شهرداری زنجان و بادران قسمتی از کارنامه ده ساله بنده می باشد .

فصل گذشته بادران

فصل گذشته وقتی سرمربیگری را در تیم فوتبال بادران آغاز کردم این تیم در رتبه چهارم جدول رده بندی بود به لطف خداو تلاش و کوشش بازیکنان و کادر مدیریتی و حمایت های خانم مهندس موسوی و جناب آقای دکتر قربانیان  با قرار گرفتن در رتبه اول گروه خود به مرحله دوم رقابت های دسته دوم کشور صعود کردیم , در مرحله دوم این رقابت ها نه (9) هفته را صدرنشین این رقابت ها بودیم .

سال گذشته دو اتفاق مهم در تیم بادران بوجود آمد , اول اینکه دو بازی سخت در سه هفته پایانی و آن هم در گچساران و رشت و دوم اینکه هیچ اتفاق فوتبالی مثبتی برای بادران به وجود نیامد که به نفع ما باشد .

در 18 مسابقه 37 امتیاز کسب کردیم که با میانگین بازی های خانگی با 2/75 و بازی های خارج از خانه 1/52 آمار فوق العاده ای داشتیم و جزو برترین های لیگ دو کشور به حساب می آمدیم .

برای بازی با سپید رود رشت خیلی خوب آماده شده بودیم و تمرینات منظم و خوبی داشتیم , در روز بازی هم به دلیل سقوط ملوان و داماش فضا و جو سنگینی در شهر رشت وجود داشت , جمعیت بسیار زیادی در ورزشگاه و اطراف ورزشگاه حضور داشتند .

بازی با سپید رود کاملا" تحت کنترل بود اما دو اتفاق ( مصدومیت و پارگی رباط صلیبی  یکی از بازیکنان در دقیقه 20 و گرفتگی پشت پا بازیکن دیگر در دقیقه 50) مقداری کار را برای ما سخت کرد .خیلی خوب بازی کردیم و بازی تحت کنترل بود وما موقعیت های زیادی هم از دست دادیم .

ابتدای فصل و شهرداری بندر عباس

در ابتدای این فصل که قرار بود در خدمت بادران باشم اما قسمت نبود , پیشنهاد هایی داشتم اما با توجه به شرایط و بررسی موضوعات مختلف تیم شهرداری بندرعباس را انتخاب کردم خدا را شکر در این مدت که در بندر عباس بودم نتایج خیلی خوبی را کسب کردم اما متاسفانه به دلیل مسائل شخصی و مشکلات خانوادگی و بیماری مادر, مجبور به استعفا شدم .

جا دارد از بازیکنان و مردم و مسئولین بندر عباس تشکر کنم و آرزومی کنم تیم فوتبال شهرداری با سرمربی جدید خود موفق شود .

شروع دوباره در بادران

بادران را واقعا" دوست دارم و در قلب من است,به مهندس موسوی و دکتر قربانیان واقعا" علاقمند هستم , حس خیلی خوبی نسبت به باردان و مجموعه مدیریتی بادران دارم و ان شالله بتوانیم به کمک آقای دکتر قربانیان و مهندس موسوی از این چالش بزرگ سربلند بیرون بیایم .

با حضور آقابان ابراهیمی و میرشیبانی و بابازاده ساختار خیلی خوبی رادر بادران دیدم , اهداف بلند مدت و ساختار سازی زیادی را در بادران اتفاق افتاده است و امیدوارم که در کوتاهترین زمان ممکن و در دو یا سه سال آینده  شاهد یک باشگاه مدون و حرفه ای باشم .

پشت این موضوعات یک نگرش حرفه ای و بزرگ وجود دارد ,با دکتر قربانیان که چندین بار جلسه داشتیم دیدم که ایشان برنامه های بلند مدت  دارند .ان شالله فکر می کنم در آینده نزدیک شاهد حضور یک تیم کاملا خصوصی با متد روز دنیا ,  درفوتبال کشور باشیم  .

ما سال گذشته برنامه های خیلی زیادی را اطلاع داشتم مدیریت باشگاه در نظر دارد , ساختارهای خیلی خوبی دراینجا وجود دارد.

بازی با پارس جنوبی

بازی با پارس جنوبی بازی بسیار سختی است , پارس جنوبی تیم خیلی خوبی است و بازی سنگینی در این هفته داریم , ان شالله بتوانیم در بازی پایانی نیم فصل و اولین بازی حضور خودم با امتیاز کامل از زمین خارج شویم .

دستیاران جدید و بازیکنان بادران

درباره دستیاران وهمکاران همه مسائل را موکول به اتمام نیم فصل کردیم , درباره تغییرات در تیم انشالله بعد از بازی این هفته تصمیم گیری می شود , به کلیه بازیکنان حال حاضر تیم اعتقاد کامل دارم و ان شالله با کمترین تغییرات کار را ادامه میدهیم .

تعطیلات نیم فصل 

درتعطیلات نیم فصل با برگزاری اردو و بازی های تدارکاتی سعی در تقویت تیم داریم تا ان شالله به صدر نزدیک شویم .

در نیم فصل دوم هم با انگیزه زیادی کار را شروع میکنیم ,ان شالله کارهایی که پارسال شروع کردیم را ادامه بدهیم , با انگیزه خیلی زیادی وارد شدم ,من روزی 14 تا 15 ساعت کار می کنم , از این زمان حدود 5 الی 6 ساعت به تجزیه و پلان های تیم و مطالعه می پردازم .

با تمام وجود کارمی کنم و 100 خودم را خرج می کنم و این انرژی را هم بقیه منتقل می کنم , هدف کلی ما این است که یک اتفاق خیلی خوبی را رقم بزنیم.

در انتها  جا دارد از اکبر میثاقیان عزیز تشکر ویژه کنم , اکبر آقا انسان بزرگ و مربی توانمندی هستند بنده احترام زیادی برای ایشان قائل هستم و انشالله بتوانیم از تجربیات ایشان استفاده کنیم .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oev8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش اولین تمرین بادران زیر نظر سرمربی جدید