تاریخ انتشار: 1396/04/02 14:55
کد خبر: 201463

تلاش بی نتیجه هدف بارسا برای ملاقات با الخلیفه

مارکو وراتی روز گذشته در اقدامی غیرمنتظره از ایبیزا راهی پاریس شد.
تلاش بی نتیجه هدف بارسا برای ملاقات با الخلیفه

به گزارش فرتاک ورزشی ،مارکو وراتی به هدف اول نقل و انتقالاتی بارسلونا بدل شده است. هافبک ارزشمند ایتالیایی در 5 سال گذشته با درخشش در ترکیب پی اس جی ارزش های خود را اثبات کرده و بارسلونا یکی دو سالی است که به صورت جدی قصد جذب او را دارد.

 

 

 

 

وراتی که از 10 روز پیش برای گذراندن تعطیلاش در جزیره ایبیزا حضور دارد، از علاقه اش برای پیوستن به بارسا سخن گفته و حتی عکس او در حالی که نسخه ای از نشریه موندودپورتیوو را در دست داشت، بسیار خبرساز شد؛ تصویری که خشم ناصر الخلیفه، مدیر قطری پی اس جی را در پی داشت.

 

برخی منابع فرانسوی گزارش داده اند که وراتی قصد دارد در تمرینات پیش فصل PSG که از 4 جولای شروع می شود شرکت نکند و برخی دیگر ادعا می کنند که او پس از مشورت با وکلایش از این تصمیم منصرف شده است. 

 

شب گذشته نیز خبر رسید که وراتی ایبیزا را به مقصد پاریس ترک کرده تا با ناصر الخلیفه به صورت حضوری ملاقات کند اما گویا مدیر پی اس جی با این ملاقات موافقت نکرده و برای وراتی پیغام فرستاده است که تحت هیچ شرایطی اجازه جدایی او را صادر نخواهد کرد چون در پروژه های بلندپروازانه باشگاه جایگاهی حیاتی دارد. به نظر می رسد که وراتی که تا 2021 با پی اس جی قرارداد دارد، کار بسیار سختی برای جدا شدن از این باشگاه پیش رو خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojrpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پلن B بارسلونا در صورت ناکامی در جذب وراتی