تاریخ انتشار: 1403/01/14 10:10
کد خبر: 1272089

امیدواری بارسلونا برای بازگشت دو ستاره کلیدی در آستانه بازی با PSG

بارسلونا ظاهراً می‌تواند روی دو بازیکن کلیدی خود برای بازی با PSG در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان حساب باز کند.
امیدواری بارسلونا برای بازگشت دو ستاره کلیدی در آستانه بازی با PSG

بارسلونا پس از برتری یک بر صفر خانگی‌اش مقابل لاس‌پالماس در هفته سی‌اُم لالیگای اسپانیا، در حالی باید خود را برای بازی چهارشنبه هفته آینده با پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده ‌کند که حالا خبر می‌رسد دو بازیکن کلیدی این تیم در آستانه بازگشت به ترکیب کاتالان‌ها هستند.

رسانه اسپانیایی «رلوو» گزارش داد؛ انتظار می‌رود هم پدری و هم فرنکی دیونگ به بازی رفت با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند. بازگشت این دو بازیکن به ترکیب بارسلونا باعث می‌شود تا کیفیت تیم بهبود یابد و بارسا در بازیسازی هم قدرت بیشتری بگیرد.

پدری و دیونگ اواسط اسفندماه در جریان تساوی بدون گل بارسلونا با اتلتیک بیلبائو در هفته بیست‌و‌هفتم لالیگای اسپانیا به ترتیب از ناحیه چهار سر ران پای راست و رباط جانبی مچ پای راست دچار مصدومیت شدند و در این مدت نتوانسته‌اند بارسا را در رقابت‌های مختلف همراهی کنند.

پدری 21 ساله این فصل به دلیل مصدومیت‌هایی که به آن دچار شده، در 19 بازی غایب بوده، این در حالی است که تیم تحت‌هدایت ژاوی در نبود او 16 بازی را برده، به 2 تساوی رضایت داده و یک شکست (مقابل رئال مادرید) متحمل شده است.

در سوی دیگر دیونگ 26 ساله این فصل 16 بازی را از دست داده که از این بین 14 بازی را‌ به دلیل مصدومیت از دست داده است. بارسلونا در غیاب او به 11 برد دست یافته و ضمن کسب 2 تساوی، 3 شکست هم متحمل شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qem6gj

آخرین اخبار