تاریخ انتشار: 1395/12/12 23:02
کد خبر: 225587

بازیکن جوان پرسپولیس، خوش‌شانس‌ترین ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا!

به جرأت می‌توان صادق محرمی را یکی از خوش‌شانس‌ترین بازیکنان ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواند. باور نمی‌کنید؟ توضیح می‌دهیم.
بازیکن جوان پرسپولیس، خوش‌شانس‌ترین ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا!

سه‌شنبه هفته گذشته و حوالی ظهر بود که به برانکو خبر رسید حسین ماهینی به دلیل مسمومیت قادر به بازی مقابل الهلال عربستان نیست. این در حالی بود که مرد کروات حساب ویژه‌ای روی مدافع راست باتجربه خود باز کرده بود و این خبر ناگهانی همه تفکرات سرمربی پرسپولیس را به هم ریخت. بر همین اساس صادق محرمی که تا 3 یا 4 ساعت پیش از بازی با الهلال در ترکیب اصلی سرخپوشان تهرانی نبود ناگهان به دلیل مسمومیت حسین ماهینی فیکس شد و از قضا نمایش بدی هم ارائه نکرد.

 پس از پایان این دیدار که با تساوی یک- یک دو تیم به اتمام رسید، برانکو به رغم تعریف و تمجید از عملکرد صادق محرمی در بازی با الهلال در تمرینات پیش از مسابقه با الوحده امارات این بازیکن جوان را در تیم ذخیره‌ها قرار داد! روز یک‌شنبه هم چنین شد. رامین رضاییان، حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده به ترتیب به عنوان هافبک راست، دفاع راست و دفاع چپ در تیم اصلی‌ها بازی می‌کردند و صادق محرمی هم در تیم ذخیره‌ها بود که ناگهان... تکل محسن ربیع‌خواه روی پای رامین رضاییان... اعتراض رامین... جواب علیپور... درگیری لفظی دو بازیکن... اخراج هر دو بازیکن توسط برانکو... و خلاصه ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا صادق محرمی بار دیگر مقابل الوحده امارات هم فیکس شود! حالا به ما حق می‌دهید صادق محرمی را خوش‌شانس‌ترین ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بنامیم؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onlvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


4 ستاره، مهره های شطرنج برانکو در بازی با الوحده امارات