تاریخ انتشار: 1395/12/23 19:13
کد خبر: 223215

اخراج هایی که دیر انجام شد!

در اتفاقی نادر، داور به بازیکن دوکارته‌ای که در دیدار استقلال و سایپا باید از زمین اخراج می‌شد اجازه بازی داد و بعد از چند دقیقه او را از زمین اخراج کرد.

ایوب کلانتری، هافبک‌ سایپا در خصوص این اتفاق عجیب گفت: «در دقایق پایانی بعد از آنکه آقای فغانی کارت زرد دوم را به من نشان داد یادم نبود قبلا کارت گرفته‌ام، به همین دلیل به کار خود ادامه دادم. بعد از روی نیمکت به من گفتند اخراج شدم و باید از زمین بیایم بیرون، به آنها گفتم داور کارت قرمز به من نشان نداد که بیایم بیرون. آقای فغانی بعد از چند دقیقه تأمل متوجه شد موقع دادن کارت زرد دوم به من کارت قرمز نشان نداده است و پس از آن با نشان دادن کارت قرمز از زمین مسابقه بیرون آمدم.»

اما این تنها اخراجی از نظرها پنهان مانده مسابقات این هفته لیگ نبود. مومنی، بازیکن استقلال‌خوزستان که بازی درگیرانه‌ای به نمایش گذاشت و در بیشتر خطاهای دو تیم حضور داشت، بعد از پایان بازی و زمانی که بازیکنان تیم میهمان داور را احاطه کرده و درحال اعتراض بودند از بیژن حیدری کارت قرمز دریافت کرد که چون در جریان بازی نبود، کسی متوجه آن نشد. به این ترتیب مومنی با این کارت بازی بعدی تیمش را از دست داده است و اگر هنوز قانون قبلی لیگ قهرمانان برجا بود و محرومیت‌های آسیا و لیگ با هم یکی می‌شد او این هفته نمی‌توانست در آسیا تیمش را همراهی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onq9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آماری که استقلال را به بهترین خط حمله سال 95 تبدیل کرد