تاریخ انتشار: 1396/01/16 22:40
اختصاصی| سرمربی ایرانجوان بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 219063

سعید مفتخر: خوب نبودیم و باختیم/ می‌دانستیم آلومینیوم مستقیم بازی می‌کند

سعید مفتخر سرمربی ایرانجوان پس از شکست سه گله تیمش مقابل آلومینیوم گفت : لیگ یک جای کار تاکتیکی نیست.
سعید مفتخر: خوب نبودیم و باختیم/ می‌دانستیم آلومینیوم مستقیم بازی می‌کند

به گزارش فرتاک ورزشی از بوشهر، سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر پس از شکست 3 بر 0 تیمش مقابل آلومینیوم اراک در خصوص بازی افزود: متأسفانه امروز خوب نبودیم و می دانستیم آلومینیوم روی توپای مستقیم کار می کند خصوصاً اویس کردجهان که بیشتر روی این ارسالها نقش داشت و ما روی سه موقعیت گل خوردیم و به تیم آلومینیوم تبریک می گویم.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال ایرانجوان نیز اظهار داشت: ما هنوز احساس خطر می کنیم و در بازی بعد مقابل فولاد یزد محکوم به برد هستیم و باید روی مسایل روحی و روانی بازیکنان کار کنیم.

مفتخر در خصوص آلومینیوم زمان مربیگیری خودش و تیم فعلی هم بیان نمود: من تا قبل از بازیها بودم و بازیکنان دیگری هم عضو این تیم بودند و شکل و شمایل تیم در زمانی که دلگره هم بود فرق داشت و ما بیشتر روی زمین و کارهای تاکتیکی کار می کردیم ولی الان فقط آلومینیوم روی توپ های هوایی برنامه دارد و ما در سه موقعیت سه گل خوردیم و بازی دلچسبی نبود.

سرمربی ایرانجوان در ادامه افزود: پاشازاده مربی خوبی است و در لیگ یک این شیوه بازی فقط بدرد می خورد و جای فوتبال تاکتیکی نیست.

ایشان در پایان در خصوص داوری دیدار نیز اظهار داشت: داور مسابقه ابتدا می خواست بازی را مدیریت کند که چند سوت ممتد و اشتباه زد ولی در ادامه قضاوت خوبی داشت.

خبرنگار: "محمدرضا زائری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovklv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعید مفتخر: تعطیلات سبب شد تا روند رو به جلو ما متوقف شود
اختصاصی| سرمربی ایرانجوان مطرح کرد؛

ارتش ایرانجوان با لشگری از محروم و مصدوم در بابل
اختصاصی| کار سخت مفتخر، ناممکن شد؛