تاریخ انتشار: 1396/07/15 01:40
کد خبر: 179466

پیام صادقیان: هدفم فنرباغچه یا گالاتاسرای است/ امیدوارم در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم

پیام صادقیان: هدفم فنرباغچه یا گالاتاسرای است/ امیدوارم در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم

پیام صادقیان سرانجام و در شرایطی که مدت‌ها پیش از لیگ آلمان و دورتموند پیشنهاد داشت اما حاضر نشد لژیونر شود، در این فصل به ترکیه رفت و به تیم  عثمانلی اسپور ترکیه پیوست. پیام در ورود به لیگ ترکیه توانسته به واسطه آشنایی به زبان آنها خیلی زود جای خود را ثابت کند و به یکی از بازیکنان ثابت این تیم ترکیه‌ای تبدیل شود. هافبک سابق سرخپوشان و بازیکن حال حاضر عثمانلی اسپور ترکیه در خصوص شرایط این روزهای خود با همشهری ورزشی گفت‌وگو کرد.

   کمی از شرایط خودت در ترکیه صحبت کن؟

شرایط بسیار خوبی دارم و هر روز به طور منظم تمرینات خوبی را با تیم خودم انجام می‌دهم و توانسته‌ام در این تیم جا بیفتم. آرزو دارم بتوانم به این تیم کمک کنم تا بتوانیم نتایج خوبی در لیگ ترکیه بگیریم.

  پس از شرایط کاملا راضی هستی؟

بله، واقعا امکانات فوق‌العاده‌ای اینجا وجود دارد و این امکانات را اصلا در ایران ندیدم و همه چیز برای اینکه بتوانم پیشرفت کنم آماده است.

  اما در روزهای گذشته با مسمومیت هم روبه‌رو شدی؟

بله، واقعا این را باید جزو بدشانسی بزرگ من نوشت آن هم به این دلیل بود که من به غذای این کشور عادت نداشتم و این اتفاق برای من افتاد. امیدوارم این موضوع دیگر برای من پیش نیاید.

  اگر دوباره به عقب برگردی بازهم ترکیه را انتخاب می‌کنی؟

من از شرایط خودم در اینجا بسیار راضی هستم و اگر 10بار دیگر به عقب برگردم دوباره لیگ ترکیه را برای ادامه فوتبال خودم انتخاب می‌کنم و البته این را هم باید بدانید که لیگ ترکیه یکی از معتبرترین لیگ‌های اروپاست و هر بازیکنی در هر جای دنیا برای انتخاب لیگ ترکیه هیچ‌وقت پشیمان نمی‌شود.

  حالا که لژیونر شدی به بازگشت به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟

باور کنید این را از ته دلم می‌گویم که مهم‌ترین دلیل حضورم در ترکیه بازگشت به تیم ملی و حضور در جام‌جهانی است و اصلا شکی در آن نیست.

  خیلی‌ها امیدوار هستند که دوباره به پرسپولیس بازگردی.

من همیشه عاشق پرسپولیس بوده‌ام و خواهم ماند و مطمئن باشید که روزی دوباره به پرسپولیس بازخواهم گشت و خاطرات خوب گذشته را تکرار می‌کنم. امیدوارم در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.

  نگران نیمکت‌نشینی در ترکیه نیستی؟

من اینجا فقط به خاطر مسمومیت غذایی یک بازی را از دست دادم و اتفاقا در دو بازی پشت سر هم توانستم بازی کنم و اصلا به این موضوعات فکر هم نمی‌کنم.

  به رفتن به لیگ‌های معتبرتر هم فکر می‌کنی؟

بله، قطعا همین طور است و البته در حال حاضر به این فکر هستم که در تیم خودم بدرخشم و اولین هدف بزرگ من این است که بتوانم به تیم‌هایی مانند گالاتاسرای یا فنرباغچه بروم زیرا زبان آنها را می‌شناسم و خیلی راحت هستم.

  هنوز هم به دورتموند فکر می‌کنی؟

دورتموند تیمی است که همیشه آن را دوست داشته‌ام و مطمئنا تمام تلاش من بر این است که روزی بتوانم در این تیم بازی کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdx5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماموریت سخت مهاجم پرسپولیس؛ مثل پیام صادقیان نشوی آقای طارمی