تاریخ انتشار: 1403/01/30 04:50
کد خبر: 1273007

پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است/ داوران را ساپورت کنید تا اشتباه نکنند

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد این تیم الان هم قهرمان لیگ است.
پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است/ داوران را ساپورت کنید تا اشتباه نکنند

به گزارش فرتاک ورزشی

مهدی پاشازاده در گفت و گویی در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال بازی سختی را برابر شمس آذر دارد و امیدوارم مثل قبل بتواند از تک بازی های خود استفاده لازم را برده و برنده شود. تیم، تیم خوبی است و به نظرم همین الان هم قهرمان است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا الان استقلال را قهرمان می داند، گفت: استقلال این فصل شرایط خیلی سختی را سپری کرد و با توجه به مشکلاتی که داشت خیلی خوب نتیجه گرفته است که با این شرایط من معتقدم استقلال همین الان هم قهرمان است و چیزی از یک قهرمان کم ندارد.

پاشازاده در ارتباط با مصاحبه اخیر سهیل مهدی و تغییر قوانین برای تعیین تیم قهرمان اعلام کرد: من که اصلا از این تغییرات تعجب نکردم. ده سال است که فوتبال ما همین است و متاسفانه ما قانونی نداریم. هر لحظه یک تصمیم جدید می گیرند و این بی قانونی آزار دهنده است.

مدافع اسبق استقلال در خصوص واگذاری احتمالی این باشگاه در روزهای آتی گفت: فکر نمی کنم مشکلی حل شود چرا که الان چندین نفر تصمیم گیرنده هستند و من فکر می کنم این نوع واگذاری نه تنها خصوصی سازی نیست و بلکه شرایط را بدتر هم می کند. اگر فقط یک نفر تصمیم گیرنده بود، خیلی از مشکلات حل می شد.

پاشازاده در خصوص نقش تاثیر گذار داوران در بازی های باقی مانده لیگ و تعیین سرنوشت قهرمان اظهار داشت: یک اشتباه داوری ممکن است سرنوشت یک تیم را برای قهرمانی تغییر دهد. امیدوارم کمیته داوران و سازمان لیگ طوری داوران را ساپورت کنند که هیچ اشتباهی در بازی های باقی مانده لیگ سرنوشت تیم ها را برای قهرمانی تغییر ندهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj59xp

آخرین اخبار