تاریخ انتشار: 1395/10/18 22:49
کد خبر: 237390

هجمه غیر منصفانه و گازانبری علیه سرمربی نساجی!

نساجی در هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ آزادگان و در حضور دوازده هزار نفری هوادارانش مقابل اکسین تن به شکست داد تا حسین مسگرساروی، سرمربی نساجی بدون در نظر گرفتن داشته هایش مورد حمله برخی همیشه منتقد قرار گیرد.
هجمه غیر منصفانه و گازانبری علیه سرمربی نساجی!

به گزارش فرتاک ورزشی، در این رابطه لازم دیدیم تا نکاتی را یادآوری کنیم.

۱- تمرینات نساجی با سوت پایان دیدار برابر سپیدرود تعطیل شد و بازیکنان پس از ۱۴ روز تعطیلی از دوشنبه گرد هم آمدند تا خود را برای نیم فصل دوم آماده کنند. اولین جلسه تمرین به واسطه حضور مهدی پرهام، مالک باشگاه در ورزشگاه وطنی نیمه کاره ماند و کادر فنی نساجی عملا تا روز بازی با اکسین تنها دو روز فرصت داشت تا تاکتیک تیمی و شرایط بدنی بازیکنان را آماده حضور در میدان کند.

۲- نساجی در نیم فصل دوم بازیکنانی چون تاییدی، علی نژاد، حیات منش، گودرزی، نعمتی و رمضانی را به دلایل گوناگون از دست داد و تقریبا چهار نفر از جمع آنان جزو بازیکنان اصلی تیم بوده اند که جایگزینی برای آنها جذب نشده است.

۳-رزاقپور و جعفری، بازیکنان تیم امید و صمدی که به تازگی جذب شده  به دلیل عدم صدور کارت بازی از سوی سازمان لیگ، قباخلو به دلیل محرومیت و سهیل رحمانی به دلیل مصدومیت نمی توانستند نساجی را در این بازی همراهی کنند.

۴- در نیم فصل نخست اکثر گل های نساجی توسط خط حمله قدرتمند این تیم به ثمر رسید به طوری که معمولا مدافعان حریف به دستور کادر فنی شان با عباس زاده به صورت من تو من حرکت کرده و این موضوع فضا را برای رمضانی، قاسم نژاد و نجفی مهیا می کرد تا با استفاده از سرعت و قدرت پابه توپ شان از سد دفاعی حریف عبور کرده و عباس زاده را در موقعیت گلزنی قرار دهند یا خودشان دروازه حریفان را باز کنند که ثمره آن زدن ۲۵ گل در نیم فصل نخست بوده است. ولی با جدایی تاییدی و رمضانی، و بازی رو به عقب قاسم نژاد و نجفی به دلیل شرایط تیم در این مسابقه موجب شد تا محمد عباس زاده در نوک پیکان حمله نساجی عملا تنها شده و کارایی خود را از دست بدهد.

۵- استفاده از ایمان عباس زاده در سمت راست خط دفاعی دست آویزی برای منتقدین کادر فنی قرار گرفت که این موضوع با دو سوال همراه می شود. ۱- بازیکنی که به گفته منتقدین نباید در این بازی به کار گرفته می شد، مگر برای بازی در نساجی جذب نشده است؟ ۲- به جای عباس زاده جوان و با توجه به خالی بودن دست کادرفنی، چه کسی باید دراین نقطه از زمین به کار گرفته می شد؟

۶- انتقاد از بازی ضعیف شجاعیان و تعویض دیر هنگام حسن قاسمی به جای او ایراد دیگری است که به کادر فنی گرفته شد و در این مورد همین بس که به دلیل از دست دادن میانه میدان توسط هافبک های نساجی، تیم نیاز به بازیکنی داشت که قدرت حفظ توپ داشته باشد و زمانی که غلامعلی تبار برای استفاده از توپ های بلند به خط حمله فرستاده شد، قاسمی جای شجاعیان را گرفت تا با استفاده از قدرت گردش توپ و عوض کردن جریان بازی برای جناحین کاری از پیش ببرد که متاسفانه این حربه جواب نداد.

۷- نوشتن نام سهیل رحمانی مصدوم در لیست ۱۸ نفره و حضور این بازیکن در جایگاه ویژه نشان از خالی بودن دست حسین مسگر ساروی حتی برای پر کردن لیست بازیکنان ذخیره، خود گویای همه چیز است.

۸- در بازی های گذشته هانی اسماعیلی به خوبی نقش پلی میکر کلاسیک را درترکیب نساجی ایفا می کرد ولی در این بازی مجبور بود بیشتر رو به عقب بازی کند تا ضعف خط دفاعی را پوشش دهد که این خود می تواند دلیل دیگری برای گرفته شدن زهر خط حمله تیم باشد.

۹- مقایسه بازیکنان نیمکت نشین دو تیم در یک نگاه / به  پست و شرایط بازیکنان، در بازی های گذشته توجه کنید؛

نساجی؛

نعمتی و رضایی: گلر 

سهیل رحمانی: مصدوم و از جایگاه ویژه بازی را تماشا کرد

علی ذبیحی: دفاع و بال چپ و در طول فصل تنها دو بار به میدان رفت

حسن قاسمی: هافبک میانی و تنها دو بار به میدان رفت

علی مقتدایی و اسماعیل مهرآیین: حضور در بازی های دوستانه و چند دقیقه حضور در بازی رسمی

اکسین؛

 میربزرگی: بهترین گلزن اکسین در نیم فصل اول

پناهی: بهترین پاسور اکسین در نیم فصل اول

ایمان موسوی: بازیکن سابق استقلال 

تمام اینها در حالی است که حسین مسگرساروی و همکارانش از چهار بازی که هدایت نساجی را در اختیار داشتند، هفت امتیاز کسب کرده و این یعنی به دست آوردن بیش از نیمی از امتیازات ممکن که این موضوع نشان می دهد که او مربی متوسط رو به بالایی است. 

 حال سوالی که مطرح می شود این است که با توجه به شرایط تیم که در بالا ذکر شد، آیا می شود همین یک بازی را ملاک قضاوت در مورد دانش فنی حسین مسگرساروی قرار داد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rk8ez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فکری: تا پایم را از نساجی گذاشتم بیرون، فلکه پول باز شد