تاریخ انتشار: 1395/09/06 15:08
کد خبر: 246818

روزبه سینکی؛ دستان مطمئن روزبه برای رستگاری حقدوست کافی است

دومین گلر برتر لیگ یک در چهارده هفته گذشته سبب شده تا نگاه ویژه ای به عملکرد وی داشته باشیم.
روزبه سینکی؛ دستان مطمئن روزبه برای رستگاری حقدوست کافی است

به گزارش فرتاک ورزشی، روزبه سینکی دروازه بان سرشناس لیگ یک فوتبال ایران که در این فصل در خدمت تیم خیبر خرم آباد است گرچه دو بازی اول فصل را از دست داد، اما در دوازده بازی گذشته 5 کلین شیت را به نام خود ثبت کرده است.

گرچه دفاع خیبر کمی متزلزل نشان داده و در برخی صحنه ها کم تجربه عمل کند اما این سینکی است که جور جوانی تیم حقدوست را می کشد و با فریاد زدن بر سر مدافعان تیم، سعی برا تعادل این خط از تیم خیبر دارد و همین سبب شده تا تیم های بزرگ در مقابل خط دفاعی که وی ساخته، عملا از کار بیافتند.

سینکی طبق آمارهای رسیده شده، در هر بازی میانگین نمره 9 را از آن خود کرده است و این آمار نشان می دهد که وی در اکثر بازیها بهترین بازیکن تیمش بوده است و این نکته را نباید کتمان کرد که وی در بازی این هفته مقابل بادران تهران درخشش فراوانی نداشت و در دو ضد حمله ای که بادرانی ها داشتند گل خورد.

گرچه در این دو گل خوردن وی کمترین نقش ممکن را داشت، زیرا تیم برای گلزنی به دروازه حریف یورش برده بود و او و تعداد کمی از بازیکنان خیبر از دروازهشان حفاظت می کردند.

سینکی با دستان مطمئنش بی شک می تواند نقطه قوت تیم حقدوست باشد و با دستان طلایی وی، شک نکنید که تیم حقدوست شگفتی ساز این رقابت ها خواهد شد و نتایجش با درخشش سینکی همراه می شود.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkndb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال تیغ نورد-سینکی در خرم آباد برای سربلندی میثاقیان یا حقدوست!