تاریخ انتشار: 1395/11/29 18:39
کد خبر: 228466

شهاب کرمی نه در حرف درعمل پرسپولیسی است

شهاب کرمی در نهایت بعد از کش و قوس های فراوان به پرسپولیس آمد تا در تیم محبوب خود به فوتبال ادامه دهد.
شهاب کرمی نه در حرف درعمل پرسپولیسی است

هافبک دفاعی تازه به پیوسته به سرخپوشان پایتخت، قبل از این که به پرسپولیس بیاید تعصب خود را به این تمی نشان داده است و می توان او را یک پرسپولیسی تمام عیار دانست که بخاطر عشق و علاقه اش به این تیم آمده است نه برای پول و دیده شدن و این می تواندیکی از مهم ترین فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن به یک ستاره و محبوب دلهای هواداران باشد.

شهاب چند سال قبل در گفت و گو با یکی از رسانه ها که از او سوال شده بود از بین تیم های سرخابی تمایل دارد به کدام تیم برود اعلام کرده بود که دوست دارد پرسپولیس برود چون این تیم را دوست دارد و الان این اتفاق هم افتاده است و او به تیم مورد علباقه خود پیوسته ودیروز در برابر سپاهان هم به میدان آمد تا اولین بازی خود را با تیم مورد علاقه اش انجام داده باشد.

بدون شک با توجه به ویژگی هایی که این بازیکن دارد و توانایی انجام بازی در چند پست از قابلیت او به شمار می رود، می تواند برانکو و پرسپولیس را در مسیر سخت و دشواری که در لیگ قهرمانان آسیا دارند کمک نماید اگرچه در لیگ برتر هم این قابلیت ها وجود دارد ولی شاید در این مسابقات پرسپولیس با توجه به جایگاهی که دارد خیلی تحت فشار نباشد و حضور یک بازیکنی و کمک حال بودنش خیلی دارای اهمیت نباشد ولی در آسیا قضیه کاملا برعکس است.

به هر حال این روزها که پول خیلی از رنگ ها را عوض می کند، خوشبختانه در مورد شهاب این گونه نبوده و او از مدت ها قبل مسیرخود را برای دنبال نمودن فوتبال مشخص نموده و حتی یکبار همش نیذه نشد که او با تیم رقیب مذاکره داشته و یا زمزمه حضور در آبی پوشان را شنیده باشیم.

این موضوع و از آن جایی که این بازیکن از لحاظ اخلاقی یکی از بازیکنان بدون حاشیه و اخلاق مدار می باشد، می تواند او را تبدیل به یکی از بازیکنان محبوب پرسپولیس تبدیل نماید و این فرصت را شهاب نباید به سادگی از دست بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrdvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک دفاعی؛ سومین گزینه پرسپولیسی ها

خلیل زاده مقابل مهاجمین سرخ
جذاب ترین نکته دیدار امروز پرسپولیس و سپاهان