تاریخ انتشار: 1395/12/12 00:30
اختصاصی| سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛
کد خبر: 225766

حقدوست: امیدوارم نداری های خیبر روزی به پایان برسد/ این بازیکنان شایسته امکانات بیشتری هستند

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد معتقد است که اگر یک بیستم امکانات تیم نفت مسجدسلیمان را داشت، الان تیمش را به لیگ برتر می رساند.
حقدوست: امیدوارم نداری های خیبر روزی به پایان برسد/ این بازیکنان شایسته امکانات بیشتری هستند

به گزارش فرتاک ورزشی، داوود حقدوست سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد بعد از پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: ما به خوبی تیم نفت مسجدسلیمان را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که آنها در نیمه اول بسته بازی می کنند و در نیمه دوم به فکر ضدحملات و تک فرصت ها هستند. من آنالیزور در تیمم ندارم و از فیلم هایی که سایت شما می گذارد استفاده می کنم و به تنهایی، تیم ها را آنالیز می کنم.

وی افزود: با اینکه چهار تا بازیکنانمان به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم، به سه امتیاز رسیدیم و فقط و فقط غیرت این بازیکنان بوده است که در سه بازی گذشته، 9 امتیاز کسب کرده ایم.

حقدوست درخصوص بازیکنانش گفت: چون بیشتر بازیکنان خیبربومی هستند، شرافت مندانه در بازی ها حاضر می شوند و با بازیکنان باغیرت غیربومی که در اختیار دارم، توانستم این نتایج را بگیرم. بعد از استعفایی که داده بودم بچه من را به تیم برگرداند و این حرکت برایم ارزشمند و قشنگ بود و همان جا هم قسم شدیم تا برای حیثیت خودمان در بازی ها بجنگیم و پیروز شویم.

وی درخصوص حضور در منازل مسئولین برای گرفتن حق بازیکنانش گفت: قصد داشتم این کار را انجام دهم، اما مدیرعامل و آقای استاندار جلوی من را گرفتند و من به غیر از آقای استاندار و مدیرعامل محترم دیگر، مسئول دیگری در لرستان نمی شناسم و تاکنون نه نمایندگان شورای شهر و نه شهردار را دیده ام!.

سرمربی خیبر خرم آباد افزود: اگر من یک بیستم امکانات تیم نفت مسجدسلیمان را داشتم، الان تیمم را به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به مرحله بعد معرفی می کردم و با آنها به لیگ برتر می رفتم. دعای خیر خانواده های بچه ها و مردم لرستان و همچنین حضور در خانواده شهدا، سبب شده تا تیم از لحاظ معنوی رشد کند و به موفقیت برسیم.

حقدوست در پایان اشاره کرد: برد امروز را به خانواده های شهدا و مخصوصا خانواده شهید بهروز کاکی و همچنین بازیکنان و خصوصا خانواده بازیکنان که با مبلغ ناچیزی زندگی می کنند تقدیم می کنم و امیدوارم نداری های خیبر روزی به پایان برسد چرا که این بازیکنان شایسته امکانات بیشتری هستند.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrq66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسلحه خیبر؛ غیرت و تعصب/ بومی ترین تیم لیگ یک هم چنان چشم انتظار حمایت مسئولان
اختصاصی| به بهانه هت تریک حقدوست در خیبر؛

دل کندن از قعر جدول با تیپ‌های متفاوت حقدوست
اختصاصی| گزارشی ویژه از عملیات پاکسازی خاطرات بد؛

حقدوست: با دست پر می خواهیم البرز را ترک کنیم
سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛