تاریخ انتشار: 1395/07/16 15:42
کد خبر: 257142

مرسی آقای منصوریان با بدموقع دهان باز کردنت

مرسی آقای منصوریان با بدموقع دهان باز کردنت

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال به بدترین شکل ممکن بازی کرد. تیم او در دو بازی لیگ 4 امتیاز گرفت، بازی حذفی اش را هم برد و درست در همین روزها پرسپولیس به قشقایی باخت و به ناگهان همه چیز به نفع آبی ها شد. فشاری که مدت ها روی استقلال بود، ناگهان روی پرسپولیسی ها افتاد. منصوریان و تیمش در یک آرامش خبری بودند و در عوض تا دلتان بخواهد از پرسپولیس بعد از شکست مقابل قشقاوی خبر منفی مخابره می شد.

در این شرایط منصوریان به نوعی به داد برانکو و تیمش رسید. او در مصاحبه ای جنجالی گفت که از یک تیم دسته اولی انگلیس پیشنهاد دارد و احتمالا ترانسفر خواهد شد. این مصاحبه مثل بمب صدا کرد چراکه همه آن را یک شوخی می دانستند. به ناگهان رسانهها و کانالهای نزدیک به پرسپولیس شکست مقابل قشقاوی را فراموش کردند و تنها به ماجرای انتقال منصوریان به انگلستان پرداختند.

رسانههای مختلف هم که خوراک تازهای پیدا کرده بودند، بیخیال شکست پرسپولیس شدند و سر وقت منصوریان رفتند. حالا خود منصوریان هم متوجه شده که اگر درباره پیشنهاد انگلیسی اش نمیگفت، برای استقلال هم بهتر بود و حداقل تیمش به حاشیه نمیرفت. بیشک حالا منصوریان با تجربهتر شده است و می داند یک جمله اشتباه چطور میتواند همه معادلات را به هم بریزد. او به خوبی متوجه شده که چطور با یک جمله، این شکلی به برانکو و پرسپولیس کمک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rymwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: خدا رو شکر حال منصورخان بهتر است