تاریخ انتشار: 1398/06/10 22:45
کد خبر: 89518

سپیدرورد رشت - استقلال خورستان؛ ورزشگاه عضدی یک پارچه قرمز پوش/ روز سخت آبی ها در ورزشگاه جهنمی

تیم های سپیدرورد رشت و استقلال خورستان درهفته چهارم لیگ دسته اول به مصاف هم می روند.
سپیدرورد رشت - استقلال خورستان؛ ورزشگاه عضدی یک پارچه قرمز پوش/ روز سخت آبی ها در ورزشگاه جهنمی

در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم های سپیدرورد رشت و استقلال خوزستان فردا سه شنبه ساعت 18 در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.

سپیدرودی ها که بر روی نیمکت خود از علی نظرمحمدی مربی پرحرارت و هیجان انگیز لیگ یک بهره می برند، از سه بازی گذشته خود دارای یک برد، یک باخت و یک تساوی می باشند و با کسب 4 امتیاز در رده دهم جدول جاخوش کرده اند، جایگاهی که تحت هیچ شرایطی هواداران را راضی نکرده و در این هفته تنها به پیروزی و صعود چند پله ای در جدول می اندیشند.

شاگردان نظرمحمدی در سه بازی تنها دو گل به ثمر رسانده و به همین اندازه نیز دروازه خود را باز شده دیده اند، آماری که نمی تواند مناسب باشد، اما وقتی به شرایط ورود این تیم به رقابت های لیگ دسته اول این فصل نگاهی گذرا می اندازیم، مشاهده می کنیم که آنها تا همین جای کار هم نتایج بدی نسبت به بحران های پشت سرگذاشته، کسب نکرده اند.

این دیدار شاید بتواند بهترین فرصت برای پرشورهای رشتی باشد که با کسب سه امتیاز ممکن، جهشی چند پله ای در جدول داشته و به خودباوری برسند تا در ادامه راه بتوانند رفته رفته ضمن ایجاد هماهنگی لازم بین بازیکنان، به نتایج مناسبی نیز دست یابند.

اما در آن سوی میدان تیم استقلال خوزستان قراردارد، تیمی که هیچ نشانی از آن فوتبال ناب که در نهایت به قهرمانی لیگ برتر تحت هدایت عبدالله ویسی رسید را ندارد. آنها روز به روز هم به دلیل مشکلاتی که در پیش رو داشته اند به نتایج چندان مناسبی دست نیافته اند تا از آن استقلال پر حرارت، تنها نامی باقی مانده باشد.

این تیم از سه بازی خود دارای دو شکست و یک تساوی بوده و با کسب تنها یک امتیاز و در حالی که سه گل دریافت نموده و با یک گل زده، در رده شانزدهم جدول قراردارد و این بازی برای آنها نیز می تواند بسیار دارای اهمیت باشد، نتیجه ای که آنها به دنبال آن می باشند، به طور قطع بیشتر از مساوی نخواهد بود، مگر این که حوادث فوتبالی سرنوشت را طور دیگری رقم بزند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzjp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین جمعه سپیدرود تعطیل شد