تاریخ انتشار: 1396/08/14 13:41
اختصاصی| هتریک اکسین در تساوی؛
کد خبر: 175093

چراغ خطر برای لطیفی در اکسین؛ نبری، رفتی!

اکسین البرز در چهار هفته اخیر، نتایج مناسبی را در لیگ نمی‌گیرد.
چراغ خطر برای لطیفی در اکسین؛ نبری، رفتی!

 اکسین البرز پس از آنکه موفق شد در دیداری جنجالی، نساجی را در کرج شکست دهد، دیگر رنگ برد را ندیده است و در چهار بازی گذشته خود در لیگ، مقابل حریفان متوقف شده است.

چراغ خطر برای تیم علی لطیفی زمانی روشن می‌شود که بدانیم اکسین در جام حذفی نیز مقابل تیم جوانان گسترش فولاد تبریز شکست خورد از دور مسابقات کنار رفت و از دست دادن پیروزی مقابل بادران، فرار از شکست مقابل تیم ماشین سازی، تساوی ناامیدکننده مقابل مس رفسنجان و باخت بدون توجیح مقابل مس کرمان سبب شده تا لطیفی در پرتگاه قرار گیرد.

لطیفی فصل قبل نیز سرمربی تیم اکسین بود و درحالی که نتایج نسبتا خوبی را با تیم می‌گرفت، ناگهان از تیم کنار گذاشته شد و در مقطعی فیروز کریمی و سپس یحیی گل محمدی جای وی را در اکسین گرفتند که با تمامی این تفاسیر، نباید چندان روی اعتماد مدیران اکسین بر نام لطیفی حساب باز کرد.

کسب فقط سه امتیاز از 12 امتیاز ممکن در 4 بازی اخیر اکسین توسط لطیفی، سبب شده تا آنها از بالای جدول، به رده‌های میانی تنزل پیدا کنند و گویا بازی با صبای قم، آخرین فرصت برای علی لطیفی است تا تیمش را به آرامش برساند وگرنه اگر لطیفی در قم به پیروزی دست پیدا نکند، قطعا مدیران اکسین روی کار آمده و تصمیم جدیدی برای لیگ برتری شدن خود خواهند گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x68jb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لطیفی به جوانان گسترش باخت/ بن بست تاکتیکی اکسین مقابل زیر ۲۳ ساله های آقا فیروز
اختصاصی| فیروز کریمی مچ شاگردان سابقش را خواباند؛

آقای لطیفی؛ پیروزی در خارج از خانه جسارت می‎خواهد
اختصاصی| روزهای سخت اکسین بدور از خانه؛

لیست 18 نفره اکسین مقابل نساجی اعلام شد
آرمان رمضانی رسید، سه بازیکن دیگر خیر؛