تاریخ انتشار: 1396/03/07 09:56
کد خبر: 207993

تلاش کاپیتان‌های استقلال در فصل نقل‌ و انتقالات

اگر چه استقلال فعلا مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود را تکذیب می‌کند و رسمی شدن مذاکرات را تا بعد از بازی با العین به تعویق می‌اندازد اما مسئولان باشگاه و سرمربی و البته دو بازیکن بزرگ تیم چندان هم بیکار ننشسته‌اند.
تلاش کاپیتان‌های استقلال در فصل نقل‌ و انتقالات

رحمتی که گفته می‌شد فصل قبل در بیشتر خریدهای استقلال نقش تعیین‌کننده‌ای به‌عهده داشت، این‌بار هم مهره قابل‌اتکای استقلال برای جذب مهره‌ها و همچنین راضی کردن برخی بازیکنان به ماندن خواهد بود. از طرفی، خسرو حیدری هم قرار است دقیقا همان نقشی را بازی کند که فصل قبل به‌عهده داشت، یعنی متقاعد کردن باجناقش، امید ابراهیمی به ماندن در استقلال.
خسرو حیدری قبل از اینکه با ابراهیمی باجناق شود هم نقش تاثیرگذاری در ماندن امید استقلالی‌ها داشت، حالا چه برسد به اینکه باجناق هم شده باشد. البته اگر چه می‌گویند ژیان ماشین نمی‌شود و باجناق هم فامیل، اما داستان این دو استقلالی متفاوت است و این دو ارتباط خیلی صمیمی با هم دارند تا جایی که در تصمیم‌گیری یکدیگر هم نقش کلیدی داشته باشند. این روزها خسرو مامور حفظ باجناقش است و نکته قابل توجه این است که از ابراهیمی بله تمدید قرارداد را گرفته است، همان طور که چند ماه پیش خسرو پیشقدم شد و بله خواهر خانمش را برای ابراهیمی گرفت تا امروز هم یک بله دیگر را این بار از امید برای استقلال بگیرد. او حالا خیال منصوریان را بابت حفظ ابراهیمی راحت کرده است ولی این تمام نقش خسرو در نقل‌وانتقالات این فصل نیست. خسرو حیدری که اخیرا به‌عنوان بازیکن اخلاق لیگ شانزدهم برگزیده شده، رابطه بسیار خوبی با پژمان منتظری دارد و اگر پژمان به استقلال بیاید، آن‌گاه می‌توان مدعی شد که خسرو نقش مهمی در آوردن او داشته است. اما هر چقدر ماموریت حیدری آسان به نظر می‌رسد، کار رحمتی سخت‌تر است. او که فصل قبل در استقلالی شدن کاوه رضایی نقش مهمی داشت، حالا به دنبال نگه داشتن او است. کهنه رفاقتی که هر دوی این بازیکنان دارند باعث شده تا رحمتی از کاوه که سر لژیونر شدن دارد بخواهد در استقلال بماند. درخواستی که هنوز با پاسخ قطعی از رضایی همراه نشده است. نفر بعدی هم کسی نیست جز امید نورافکن. او نه تنها به رحمتی بلکه به کادر فنی استقلال هم قول تمدید قرارداد داده است. نورافکن به عنوان بازیکن جوان استقلال یکی از بازیکنانی است که در طول فصل همواره مورد حمایت رحمتی قرار گرفته و حالا شاید جواب این حمایت با گوش به فرمان بودن رحمتی همراه باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8qop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدیده آبی پوشان: دوست دارم در استقلال بمانم