تاریخ انتشار: 1396/01/27 18:38
کد خبر: 216669

مهاجم استقلال و ماموریت غیرممکن

روز توافق کاوه رضایی با استقلال، بندی برای آقای گلی او در قراردادش گنجانده شد. بندی که با اصرار کاوه و مدیربرنامه‌هایش، رقم بالایی هم داشت.
مهاجم استقلال و ماموریت غیرممکن

کاوه هیچوقت در طول دوران بازیگری، بیشتر از 6 گل در یک فصل نزده بود اما حضور پر سر و صدای او در نقل و انتقالات، استقلالی‌ها را امیدوار به داشتن آقای گل لیگ شانزدهم کرد. شانس آقای گلی کاوه در این فصل، به صفر نزدیک شده اما او هنوز می‌تواند گل‌های زده‌اش را دو رقمی کند.

کاوه با گلی که به پرسپولیس زد، تعداد گل‌های این فصلش را به عدد 7 رساند و بیشتر از هر فصل دیگری گل زد، اما 6 بازی بعدی در گلزنی ناکام بود و فقط 3 بازی فرصت دارد تا با زدن 3 گل دیگری، این فصل را با گل‌های زده دو رقمی تمام کند. البته کاوه در گل‌سازی، عملکرد خوبی داشته اما گل‌های زده او در لیگ برتر، هم اندازه ابراهیمی هافبک دفاعی آبی‌ها در این فصل است.

برای بازیکنی که در 27 بازی قبلی 7 گل زده، زدن سه گل در سه بازی آینده کار سختی خواهد بود اما مهاجم اصلی استقلال، سابقه هت‌تریک در فصل پیش را هم داشته است. شاید یک 90 دقیقه رویایی، بتواند آمارش را تا حد زیادی بهتر کند و او را بین 5 گلزن برتر لیگ بفرستد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8vez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاوه ورزشگاه را زنده کرد

رحمانی: امیدوارم ساسان آقای گل شود
پرسپولیس شایسته قهرمانی بود