تاریخ انتشار: 1396/05/12 10:21
کد خبر: 191521

فلسفه برانکو برای فاصله گرفتن از رقبا

پرسپولیس شروع خوبی داشت و در هفته اول موفق شد فولاد را با دو گل شکست بدهد. شاگردان برانکو در بازی اول که اغلب تیم‌ها هنوز در حال‌وهوای تمرینات بدنسازی پیش‌فصل بودند بازی نسبتا قابل قبولی را انجام دادند.
فلسفه برانکو برای فاصله گرفتن از رقبا

حالا پرسپولیس باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز در مقابل تراکتورسازی بازی کند. برای اینکه بدانیم در سر برانکو چه می‌گذرد باید هفته دوم لیگ گذشته را به یاد بیاوریم. پرسپولیس یک هفته پیش‌تر موفق شده بود سایپا را شکست بدهد اما برانکو قبل از بازی دوم تیمش گفت: «ما هفته پیش برنده شدیم اما آن برد زمانی ارزش پیدا می‌کند که در بازی دوم هم پیروز شویم.» این فلسفه برانکو است. کسب پیروزی‌های متوالی برای فاصله‌گرفتن از بقیه تیم‌ها. به‌همین‌دلیل می‌شود به این نتیجه رسید که برانکو از تیمش باز هم پیروزی می‌خواهد اما پیروزی در ورزشگاه یادگار امام کار آسانی نیست.

پرسپولیس در لیگ پانزدهم موفق شد تراکتورسازی را با پنالتی جری بنگستون در تبریز شکست بدهد. این پیروزی تنها پیروزی پرسپولیس در تبریز در سال‌های اخیر بوده است. سال گذشته هم بازی دو تیم با تساوی بدون گل تمام شد اما با وضعیتی که تراکتورسازی دارد پرسپولیسی‌ها امید زیادی برای پیروزی در یادگار امام دارند. برانکو هم تیمش را برای برد به زمین می‌فرستد.

آنچه مسلم است ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی قبلی حداقل یک تغییر خواهد داشت. علی علیپور در بازی با فولاد اخراج شد و به‌همین‌دلیل نمی‌تواند امروز بازی کند. به جای او به احتمال زیاد گادوین منشا در ترکیب قرار می‌گیرد. به‌این‌ترتیب انتظار هواداران پرسپولیس برای دیدن زوج منشا- طارمی امروز به پایان می‌رسد. منشا البته در بازی قبلی هم برای دقایقی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت اما او به جای طارمی به زمین رفت و فرصتی برای تماشای بازی این دو نفر در کنار هم به وجود نیامد. این تنها تغییر اجباری برانکو در تیمش است اما به احتمال زیاد یک تغییر دیگر را هم خواهیم دید. کمال کامیابی‌نیا بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش کم‌کم به وضعیت ایده‌آل بدنی‌اش رسیده و در دو بازی مقابل نفت تهران و فولاد خوزستان هم به زمین رفت و بدون مشکل بازی کرد. به‌همین‌دلیل به احتمال فراوان جای محسن ربیع‌خواه را در ترکیب اصلی تیم می‌گیرد. بقیه بازیکنان پرسپولیس در این بازی همان‌هایی خواهند بود که جلوی فولاد هم بازی کردند؛ البته سیدجلال حسینی همراه با تیم به تبریز رفته اما مصدوم است و قرار نیست بازی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xb56q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست پرسپولیس برای سروش جا ندارد