تاریخ انتشار: 1396/05/13 23:02
کد خبر: 191121

زنگ خطر برای علیمنصور؛ هواداران استقلال خواهان جدایی منصوریان

زنگ خطر برای علیمنصور؛ هواداران استقلال خواهان جدایی منصوریان

استقلال در یک بازی خانگی که تنها برای کسب پیروزی به میدان آمده بود، برابر استقلال خوزستان متوقف شد تا بعد از دو هفته تنها یک امتیاز به دست آورد و فعلا در رده یازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد. این اتفاق اصلا برای استقلالی ها خوشایند نیست و در شرایطی که منصوریان پیش از این بازی گفته بود که از تیم ایده آل استقلال رونمایی خواهد کرد توقف برابر استقلال خوزستان آب سردی بر پیکر آبی پوشان تهرانی محسوب می شود.

نکته عجیب این بازی شعار هواداران برای اخراج منصوریان در پایان این بازی بود.   بعد از پایان بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان با تساوی بدون گل، حدود ۳۰ تماشاگر استقلال تهران در زمانی که ورزشگاه در حال خالی شدن بود علیه منصوریان شعار دادند و خواهان جدایی او شدند.

البته تعداد پایین این تماشاگران باعث می شود که فعلا به صورت جدی این مسئله مطرح نشود اما قطعا اگر نتایج بد استقلال در هفته های آتی ادامه داشته باشد، شعارها علیه منصوریان گسترده تر خواهد شد و شکل پررنگ تری به خود خواهد گرفت. اغراق نیست اگر بگوییم که از الان زنگ خطر برای منصوریان به صدا در آمده است و مربی جوان استقلالی ها در صورت نتیجه نگرفتن در هفته های آتی باید منتظر اعتراضات بیشتری از سوی هواداران باشد. اعتراضاتی که پیامدهای بدی را برای منصوریان به دنبال خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbrrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فقط برد استقلال را نجات می دهد