تاریخ انتشار: 1395/05/28 13:58
المپیک ۲۰۱۶ – ریو
کد خبر: 267021

ورزش را دست کم نگیرید!

مدال طلا مونیکا پویگ تاثیرات زیادی در کشورش داشته است.
ورزش را دست کم نگیرید!

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، به خاطر کسب مدال طلا المپیک توسط مونیکا پویگ، طی آخر هفته گذشته هیچ قتلی در پورتوریکو رخ نداده است.

پورتوریکو کشوری است آمیخته با مشکلات فراوان. بحران سیاسی و اجتماعی، مشکلات مالی و فساد بانک ها و بسیاری موارد دیگر و همین مساله خشونت های زیادی را در این کشور به دنبال داشته است و به نحوی که پورتوریکو یکی از کشورهایی است که میزان بالایی از قتل در آن رخ می دهد.

اکنون به گزارش tennisworldusa مدال طلا تاریخی مونیکا پویگ در مسابقات تنیس المپیک ریو 2016 باعث شده است که طی آخر هفته گذشته هیچ قتلی در پورتوریکو رخ ندهد!

مونیکا پویگ موفق شد در فینال تنیس زنان در یک بازی تاریخی آنجلیک کربر آلمانی نفر دوم رده بندی جهانی را شکست دهد و اولین مدال طلا تاریخ کشورش در المپیک ها را به دست آورد. طی روزهای 13 و 14 آگوست که پویگ در حال انجام دیدار فینال بود و روز بعد از آن به کشورش بازگشت هیچ جنایتی در پورتوریکو رخ نداد زیرا تقریبا تمامی مردم مشغول تماشای شاهکار هم وطن خود بودند.

این در حالی که است که هفته قبل از آن ودر مدت مشابه 16 قتل در کشور گزارش شده بود.

کالدرو لوپز رییس پلیس پورتوریکو در این خصوص گفت:

ما نیاز به رویدادهای ورزشی داریم. تجربه نشان داده است این گونه رقابت ها می تواند کمک های زیادی بکند و تاثیر زیادی در مسائل اجتماعی داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrxbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باباجان‌زاده: بنا تنها مقصر نتایج کشتی فرنگی نیست/ چیزی از رقبای جهانی کم ندارم