تاریخ انتشار: 1395/10/05 21:33
کد خبر: 240445

قربانی:منصوریان باید در استقلال بماند

کاپیتان اسبق استقلال گفت: از نمایش تیم منصوریان مقابل سپاهان لذت بردم.
قربانی:منصوریان باید در استقلال بماند

پیروز قربانی،درباره تساوی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: استقلال نمایش خیلی خوبی داشت و حتی لایق گرفتن سه امتیاز بود. تیم منصوریان مقابل تیم پرقدرت سپاهان در اصفهان عملکرد خوبی داشت و من از بازی این تیم لذت بردم. قبلا گفته بودم که استقلال نمی تواند با هر سبکی بازی کند ولی شیوه ای که مقابل سپاهان به کار گرفت بسیار خوب بود. نمی خواهم بگویم استقلال فقط دفاع کرد ولی این سیستم که در زمین خودش جمع شود و از فضای پشت مدافعان حریف استفاده کند به خوبی جواب می دهد.

وی ادامه داد: شما دیدید که استقلال از هنر کاوه رضایی ، بهنام برزای و جابر انصاری به خوبی استفاده کرد و یک فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشت. من معتقدم استقلال نباید فوتبال مالکانه را انجام دهد و همین شیوه می تواند به تیم منصوریان کمک کند.

پیشکسوت استقلال درباره شرایط خاصی که علیرضا منصوریان در این چندروز داشته است گفت: او باید در استقلال بماند و رقیبی ندارد. شما دیدید که همین سپاهان پای ویسی ایستاد و نتیجه اش را گرفت یا همین پرسپولیس که از برانکو حمایت کرد. فوتبال خم رنگرزی نیست که کار یک مربی خیلی زود جواب بدهد و منصوریان نیاز به زمان دارد.

قربانی درباره اختلاف منصوریان و رحمتی و نیمکت نشینی دروازه بان شماره یک استقلال بیان داشت: مهدی بازیکن بزرگی بود و زحمات زیادی برای استقلال کشیده است ولی سرمربی تصمیم می گیرد چه کسی بازی کند. در ضمن من نمی دانم چه مسایلی بین منصوریان و رحمتی ایجاد شده است. حسینی هم نشان داد که جانشین بسیار خوبی برای رحمتی بود، او با روحیه بالایی کار کرد و واکنش های خوبی داشت. به هرحال باید این را هم در نظر گرفت که قرار نیست که همیشه رحمتی در استقلال بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwpmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار فردا مقابل سپاهان